  • 1. Data: 2023-02-07 22:29:26
    Temat: Czyżby początek końca?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Internetowe szpiegi podrzucają mi coraz więcej artykułów o handlu mieszkaniami.
    Podrzucily artykuł o ilości mieszkań do kupienia od miasta w Białymstoku.
    https://poranny.pl/wysyp-mieszkan-do-kupienia-od-mia
    sta-bialystok-na-przetargach-sa-niewielkie-lokale-w-
    centrum/ga/c3-17234027/zd/64645441
    Białystok to Polska B chociaż to duże miasto. Jest w nim przemysł, usługi. Gdyby nie
    było wojny handel przygraniczny. Uczelnie, szkoły, szpitale, komunikacja miejska itd.
    miasto ceny mieszkań ustaliło w okolicy 6000 za metr. Do sprzedaży miasto
    przeznaczyło mieszkania jakie ma z puli niepotrzebnych nikomu mieszkań. Mieszkania z
    ogólnopolskiej puli dwóch milionów pustych mieszkań. Mieszkania są w powojennych
    bokach małych, średnich i dużych. Czyli są w bardzo dobrej kondycji technicznej. To
    co jest takiego w całej sprawie interesującego. Że są to mieszkania po raz trzeci
    wystawione do sprzedaży bo na dwóch poprzednich próbach nie zgłosił się nikt kto by
    wpłacił wadium.
    Już wiadomo że w Białymstoku cena metra, w domu który postoi jeszcze przynajmniej
    sto lat, na poziomie 6 tysięcy za metr jest zbyt wysoka żeby ktoś chciał ją zapłacić.
    Jak widać władzom miasta zaczyna przeszkadzać posiadanie pustych mieszkań. Jak ma ich
    na przykład tysiąc i utrzymanie każdego kosztuje 5000 złotych rocznie to musi wydać
    rocznie 5 milionów. I nic za to nie dostaje. Według mojej skromnej oceny lepiej już
    było.

  • 2. Data: 2023-02-08 04:18:46
    Temat: Re: Czyżby początek końca?
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 22:29:28 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    .>To co jest takiego w całej sprawie interesującego. Że są to mieszkania po raz
    trzeci wystawione do sprzedaży bo na dwóch poprzednich próbach nie zgłosił się nikt
    kto by wpłacił wadium.
    W 5 przypadkach na 15 opisanych.
    Stara pomarszczonaa cyganki
    Ceny wywoławcze w ok 6tys/m2 ale do tego trzeba doliczyć koszt niezbędnych remontow i
    wyjdzie że nawet w takim Białymstoku zbliżamy się pod 8-9 tys/m2
    ,>. Jak widać władzom miasta zaczyna przeszkadzać posiadanie pustych mieszkań. Jak ma
    ich na przykład tysiąc

    To dlaczego sprzedaje tylko 15?
    Tak np Łodz wystawiła na sprzedaż ok 30 mieszkan

  • 3. Data: 2023-02-08 05:47:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 8 lutego 2023 o 04:18:48 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    ma ich na przykład tysiąc

    > To dlaczego sprzedaje tylko 15?
    > Tak np Łodz wystawiła na sprzedaż ok 30 mieszkan
    Spytaj w Białymstoku a nie mnie.