  • 1. Data: 2017-06-22 10:02:26
    Temat: DIY ogrodzenie - słupki
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    Powiedzcie mi...
    Czy takie cos:
    https://www.obi.pl/suche-zaprawy/kreisel-beton-b20-2
    5-kg/p/6090807

    To dodaję tylko wodę mieszam i mogę w tym zalewać słupki na ogrodzenie?
    --
    GreDi

  • 2. Data: 2017-06-22 10:25:21
    Temat: Re: DIY ogrodzenie - słupki
    Od: alberciq <n...@g...pl>

    W dniu 22.06.2017 o 10:02, GreDi pisze:
> [...]
    5-kg/p/6090807

    > To dodaję tylko wodę mieszam i mogę w tym zalewać słupki na ogrodzenie?

    teoretycznie tak, ale w przypadku słupków ja bym tam dodał jeszcze
    jakieś większe kamienie - pójdzie mniej betonu, a i wody lał bym więcej
    niż przepisie - raz że to tylko słupki więc b25 nie potrzebny, dwa - że
    lane w grunt to woda wsiąknie w ziemie, no i trzy - z lejącym betonem
    będzie łatwiej pracować:)

  • 3. Data: 2017-06-22 10:30:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 10:02:28 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:
> [...]
    5-kg/p/6090807
    > To dodaję tylko wodę mieszam i mogę w tym zalewać słupki na ogrodzenie?

    Tak. Zalewałem tym ostatnio kilka słupków bo musiałem trochę ogrodzenie
    przerobić. Przy średnicy bodaj 12cm wiertła i głębokości ~80cm musisz
    liczyc mniej więcej worek na każdy słupek. Trzyma mocno :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2017-06-22 13:53:49
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 22.06.2017 10:30, Adam Sz. wrote:
    > Tak. Zalewałem tym ostatnio kilka słupków bo musiałem trochę ogrodzenie
    > przerobić. Przy średnicy bodaj 12cm wiertła i głębokości ~80cm musisz
    > liczyc mniej więcej worek na każdy słupek. Trzyma mocno

    Dzięki.
    --
    GreDi