  • 1. Data: 2015-01-25 17:05:32
    Temat: Darmowe Doładowania
    Od: b...@g...com

    Zapraszam do otrzymania darmowego doładowania do największych polskich sieci
    komórkowych.
    Doładowania sponsorowane są ze środków sieci komórkowych i mają na celu promocje
    firm.
    Zapraszając znajomych zyskujemy możliwość otrzymania większej ilości doładowań!
    Link do doładowań: http://zobacz.link/XVnHD

  • 2. Data: 2015-01-25 23:07:09
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-25 o 17:05, b...@g...com pisze:

> [...]
    firm.
    > Zapraszając znajomych zyskujemy możliwość otrzymania większej ilości doładowań!

    Zapomniałeś o szczegółach i regulaminie:

    "Serwis DOSTEP jest usługą subskrypcyjną, dzięki której użytkownik
    otrzymuję wiadomości o charakterze ciekawostek naukowych. Serwis
    dostępny jest na telefony komórkowe bądź inne urządzenia, posiadające
    kartę SIM w sieci Orange, Plus, T-Mobile i Play. Koszt usługi to 4,92 zł
    brutto za każdy SMS otrzymany w ramach subskrypcji. W ramach usługi
    użytkownik otrzymuje maksymalnie 3 SMS/tydzień oraz dodatkowy SMS po
    aktywacji subskrypcji. Łączny koszt usługi w okresie miesiąca to: 63,96
    zł brutto. Pobranie wybranych elementów multimedialnych może ponadto
    wiązać się z opłatami za transfer danych, zgodnie z cennikami operatora.
    Usługa jest aktywowana na czas nieokreślony, do czasu rezygnacji przez
    użytkownika. Aby dokonać rezygnacji należy wysłać SMS o treści STOP
    DOSTEP na numer 60474 (koszt: 0 zł). Kontakt, w tym w razie reklamacji:
    b...@g...com . Organizator będzie kontaktować się z Klientem
    na podany przez niego numer telefonu lub e-mail.

    Akceptuję regulamin usług i wyrażam zgodę na rozpoczęcie świadczenia
    usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, czternaście dni.
    Wiem, że ustawowe prawo do odstąpienia w tym przypadku nie zachodzi, ale
    mogę w każdej chwili wypowiedzieć umowę. Rozumiem, że zamówienie usługi
    wiąże się z obowiązkiem zapłaty. Przyjmuję do wiadomości, iż zamawiam
    treści cyfrowe nie zapisane na nośniku materialnym i wyrażam zgodę na
    rozpoczęcie spełniania świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia
    od umowy oraz potwierdzam, że jestem świadomy, iż w każdej chwili mogę
    wypowiedzieć umowę, mimo, iż w przypadku zamawiania treści cyfrowych
    niemożliwe jest odstąpienie od umowy z chwilą rozpoczęcia spełniania
    świadczenia."

    REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU
    I. Wstęp
    1. Niniejszy regulamin (zwany dalej ,,Regulaminem") określa ogólne zasady
    korzystania z
    usług serwisu www.doladowanietelefonuonline.pl.
    II. Definicje
    1. Serwis internetowy - ,,Serwis" - oznacza serwis, dostępny na stronie
    www.doladowanietelefonuonline.pl wraz z treściami na niej
    udostępnionymi. Serwis jest
    przeznaczony do korzystania przez Użytkowników zgodnie z niniejszym
    regulaminem.
    2. Użytkownik - osoba odwiedzająca stronę, która może korzystać z treści
    na niej zawartych
    w sposób zgodny z niniejszym regulaminem.
    3. Test - zestaw pól do wypełnienia dostępnych w Serwisie, który pozwala
    na uzyskanie
    wzięcie udziału w konkursie. Użytkownikiem testu może zostać osoba
    pełnoletnia lub osoba
    niepełnoletnia, która uzyskała zgodę swoich przedstawicieli ustawowych
    lub opiekunów.
    III. Wymagania Techniczne. Zasady ogólne
    1. Skorzystanie z serwisu www.doladowanietelefonuonline.pl wymaga
    następujących
    minimalnych wymagań technicznych:
    a)komputer, lub inne mobilne urządzenie,
    b)Dostęp do Internetu,
    c)Zainstalowana przeglądarka - Internet Explorer, Mozilla Firefox,
    Opera, Google
    Chrome lub inna.
    Ponadto celem skorzystania z płatnych zasobów serwisu wymagane jest
    uruchomienie Usługi
    SMS MT ,,DOSTEP" - mogą tego dokonać wyłącznie użytkownicy telefonów
    komórkowych
    będący abonamentami sieci PTK Centertel Sp. z o.o. (ORANGE), Polkomtel
    S. A. (Plus), P4
    Sp. z o. o. (Play) oraz sieci Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z
    o.o.(T-Mobile) mający prawo do
    ich użytkowania w tym do korzystania z usług MT.
    2. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Serwisu w granicach
    obowiązującego w
    Polsce prawa, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz
    dobrymi obyczajami,
    w szczególności dotyczącymi korzystania z sieci internet.
    3. Użytkownik w szczególności nie może:
    a) naruszać praw bądź zakłócać możliwości korzystania z Serwisu przez innych
    użytkowników;
    b) naruszać praw własności intelektualnej osób trzecich;
    c) korzystać z Serwisu w sposób, który może doprowadzić do naruszenia
    prawidłowego
    działania oferowanych w nim usług;
    4. Poprzez zarejestrowanie się w serwisie
    www.doladowanietelefonuonline.pl użytkownik
    akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu oraz wyraża zgodę na
    otrzymywanie
    informacji o serwisie drogą elektroniczną na podany mail i numer
    telefonu oraz użytkownik
    wyraża zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach a także treści
    reklamowych na maila
    i numer telefonu podanego podczas rozwiązywania testu. Użytkownik ma
    prawo w każdym
    czasie odwołać zgodę na otrzymywanie powyższych informacji poprzez
    zgłoszenie tego faktu
    administratorowi na adres mail b...@g...com
    IV. Uzyskanie dostępu do płatnych zasobów Serwisu
    1. W celu skorzystania z płatnych zasobów serwisu Użytkownik powinien
    rozwiązać test, a
    następnie uruchomić usługę subskrypcji MT ,,DOSTEP".

    Dla przypomnienia jeszcze adres e-mail:b...@g...com

  • 3. Data: 2015-01-26 00:28:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Zapomniałeś o szczegółach i regulaminie:

    Klikłeś linka? Szacun.

  • 4. Data: 2015-01-26 01:29:18
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozwiązać test, a
    > następnie uruchomić usługę subskrypcji MT ,,DOSTEP".

    Od dokładnie o tym wie i szuka jeleni którzy się na to nabiorą.

  • 5. Data: 2015-01-26 01:31:10
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > rozwiązać test, a
    > następnie uruchomić usługę subskrypcji MT ,,DOSTEP".

    On dokładnie o tym wie i szuka jeleni którzy się na to nabiorą

  • 6. Data: 2015-01-26 13:46:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-25 o 23:07, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > kartę SIM w sieci Orange, Plus, T-Mobile i Play. Koszt usługi to 4,92 zł
    > brutto za każdy SMS otrzymany w ramach subskrypcji. W ramach usługi

    W srodowisku mojej nastoletniej corki walkowany jest podobny temat.
    Malolaty nabieraja sie na to niestety. Ja swojej zabronilem bez wnikania
    w szczegoly i widze, ze dobrze zrobilem.
    Dzieki za info.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2015-01-26 18:26:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-26 o 13:46, Maniek4 pisze:

> [...]
    > Malolaty nabieraja sie na to niestety. Ja swojej zabronilem bez
    > wnikania w szczegoly i widze, ze dobrze zrobilem.

    Ja ten temat przerabiałem z moją nastoletnią córką, którą tacy okradali
    przez półtora roku. Połapałem się dopiero po półtorej roku, myśląc, że
    ona aż tyle wydzwania do znajomych. Miała wykupionego MIX-a (stałe
    doładowanie jako abonament za 30zł co miesiąc, a w razie wyczerpania
    abonamentu trzeba było konto doładowywać). Wielokrotnie z żoną jej
    doładowywaliśmy konto nie będąc świadomymi, że utrzymujemy złodziei.
    Trudno nawet policzyć ile kasy ukradli, ale było tego na pewno z 6-8 stów.

    Stąd tu też moja, natychmiastowa reakcja. Uważam, że powinno się
    ostrzegać przed działaniami takich oszustów.

  • 8. Data: 2015-01-26 19:27:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-26 o 18:26, Uzytkownik pisze:

    > Stąd tu też moja, natychmiastowa reakcja. Uważam, że powinno się
    > ostrzegać przed działaniami takich oszustów.

    I bardzo slusznie. W biegu codziennego dnia godzimy sie na maloistotne
    spawy niejako zaocznie, bo trudno sie skupiac na wszystkim. Lepiej jest
    kiedy ludzie dziela sie wiedza.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2015-01-27 14:28:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 19:27:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > I bardzo slusznie. W biegu codziennego dnia godzimy sie na maloistotne
    > spawy niejako zaocznie, bo trudno sie skupiac na wszystkim. Lepiej jest
    > kiedy ludzie dziela sie wiedza.
    To jakaś plaga ostatnio. Córka i żona melduje że na faceboku co i raz ogłoszenia że
    darmowe doładowania, iphony za 50zł(bo niby folia na wyświetlaczu nie mają czy
    pudełko pogniecione i producent promocje zrobił)itp.
    Najprostszy sposób oprócz ignorowania tego typu ofert to założenie blokady na sms
    premium (czy jak to się nazywa) u operatora komórkowego. Wtedy nawet jak dzieciak
    gdzieś nieopatrznie kliknie itp. to "usługi" nie uaktywnia.

  • 10. Data: 2015-01-27 14:58:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > na sms premium (czy jak to się nazywa) u operatora komórkowego. Wtedy
    > nawet jak dzieciak gdzieś nieopatrznie kliknie > itp. to "usługi" nie

    Na sms premium to pomoże ale na inne naciąganie nie. Dlatego oprócz tego
    trzeba ciągle uświadamiać że nie ma darmowych ciastek - tak aby każdemu po
    usłyszeniu/zobaczeni że coś jest "darmowe" zapalała się w głowie
    ostrzegawcza lampka.

    SMS'y premium to w sumie mały problem - wypisujesz się i jedyne co straciłeś
    to kilka zł. Niedawno pewien facet naciągnął tysiące osób na ich pełne dane
    osobowe (PESEL, adres), włącznie z numerem konta oferując sprzedaż rzekomego
    długu rzecznika policji i pewnego aktora. "Młodzi gniewni" łykali to jak
    pelikany nie racząc nawet sprawdzić czy rzekomy dług istnieje. Facet ma
    teraz pokaźną bazę danych osobowych której nie musi nigdzie rejestrować.

    To jest prawdziwy problem! Dlatego ciągle trzeba wszystkich wychowywać do
    nieufności do wszelkich zbiorowych niby "spontanicznych" akcji.

    Pozdrawiam
    Ergie