  • 1. Data: 2018-11-04 22:26:53
    Temat: DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    Cześć.
    Mam piec Dietricha ze sterownikiem Diematic3 oraz termostatem pokojowym
    Salus.
    Termostat pogodowy podpięty pod wejście tel.

    Steruje palnikiem jak należy ale pompa obiegowa pracuje cały czas. Nawet
    jak w pokoju jest temp znacznie wyższa niż zadana a temp kotła dawno
    spadła poniżej minimalnej, zadanej w sterowniku pieca.

    Instrukcje od sterownika pieca przeczytałem 2 razy ale nie mogę się
    doszukać czy da się uzależnić pracę pompy CO od temp kotła, temp
    zewnętrznej czy jakkolwiek aby nie chodziła bezsensownie gdy piec nie
    grzeje. Miał ktoś podobny problem z tym sterownikiem?

    Lewis

  • 2. Data: 2018-11-05 14:44:08
    Temat: Re: DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 listopada 2018 22:26:56 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
> [...]
    > zewnętrznej czy jakkolwiek aby nie chodziła bezsensownie gdy piec nie
    > grzeje. Miał ktoś podobny problem z tym sterownikiem?

    Wrzuć to na pl.misc.budowanie tam więcej osób w temacie rozeznanych bywa

  • 3. Data: 2018-11-05 17:41:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-05 o 14:44, Kris pisze:

    > Wrzuć to na pl.misc.budowanie tam więcej osób w temacie rozeznanych bywa

    Dziękuje

    Lewis