  • 1. Data: 2017-02-26 22:29:49
    Temat: Debilizmy projektów gotowych
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Właśnie oglądam projekt chałupy, koleżka mój zamiaruje się budować.
    Projekt Archonu, jakby kto pytał.
    Ścianka kolankowa na 2 pustaki pewnie idzie jeszcze przeboleć,
    może będą tam trzymać służących - karły.
    Ale na ch. komu w garażu 3 okna? Jedno : szerokość 2m wysokość 1,4m
    pozostałe dwa : szerokość 0,9m wysokość 2,1m.
    Płaci człowiek za takie gówno ponad 2 tysiące a potem i tak trzeba
    zmieniać i się głowić nad tym, co i gdzie jeszcze spieprzyli ;)

    L.

  • 2. Data: 2017-02-27 14:33:07
    Temat: Re: Debilizmy projektów gotowych
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-02-26 o 22:29, Lisciasty pisze:
> [...]
    > Płaci człowiek za takie gówno ponad 2 tysiące a potem i tak trzeba
    > zmieniać i się głowić nad tym, co i gdzie jeszcze spieprzyli ;)

    Dom budujesz na lata, powszednieją samochody elektryczne, za chwilę
    spowszednieją autonomiczne. Chciałbyś żeby Twój samochód miał depresję?

  • 3. Data: 2017-02-28 23:28:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 26 Feb 2017 13:29:49 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):

    > Ale na ch. komu w garażu 3 okna? Jedno : szerokość 2m wysokość 1,4m
    > pozostałe dwa : szerokość 0,9m wysokość 2,1m.

    Nie jest to jakiś wariant z pracownią w miejscu garażu? Bo innego
    uzasadnienia dla czegoś takiego nie widzę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2017-03-01 09:13:43
    Od: uciu <a...@g...com>

    w projekcie, na którym się wzorowałem były 4 kominy.... po zmianie pomieszczeń ostał
    się 1 :-)

    uciu

  • 5. Data: 2017-03-01 13:01:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 28 lutego 2017 23:27:56 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
    > Nie jest to jakiś wariant z pracownią w miejscu garażu? Bo innego
    > uzasadnienia dla czegoś takiego nie widzę.

    Nie, to jest wyraźnie narysowane, z bramą garażową, nawet samochody 2
    tam narysowali. To jest ewidentnie garaż :>

    L.

  • 6. Data: 2017-03-01 21:25:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Okna w garazu w czyms przeszkadzaja?

  • 7. Data: 2017-03-01 22:33:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 1 marca 2017 21:25:04 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Okna w garazu w czyms przeszkadzaja?

    Szkodzą mocno na kieszeń, 6,5 m2 okien to może być ze 3 tysiaki w wersji
    biedaszyby, a w lepszym standardzie to pewnie ze 4 ;)

    L.

  • 8. Data: 2017-03-01 23:07:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mawiaja ze jak kto nie ma miedzi to na dupie siedzi.

  • 9. Data: 2017-03-02 08:13:41
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Mawiaja ze jak kto nie ma miedzi to na dupie siedzi.

    Miedź trzeba mieć później cały czas, bo ciepło ucieka a aż tyle światła
    w garażu nie potrzeba, chyba, że warsztat wtedy tak.

  • 10. Data: 2017-03-02 08:23:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 marca 2017 08:13:41 UTC+1 użytkownik Agent0700 napisał:

    > Miedź trzeba mieć później cały czas, bo ciepło ucieka
    A po kiego grzac garaż?