  • 1. Data: 2017-09-18 13:24:26
    Temat: Detergent do mycia kostki betonowej
    Od: Kris <k...@g...com>

    Poleci ktoś jakiś detergent do mycia kostki betonowej?
    Taki żeby nadawał się do myjki ciśnieniowej

  • 2. Data: 2017-09-18 14:51:39
    Temat: Re: Detergent do mycia kostki betonowej
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 18.09.2017 o 13:24, Kris pisze:
    > Poleci ktoś jakiś detergent do mycia kostki betonowej?
    > Taki żeby nadawał się do myjki ciśnieniowej

    Ale do mycia z czego? Olej, smar, algi, mech, zaprawa?
    Jacek

  • 3. Data: 2017-09-18 15:35:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 września 2017 14:51:43 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Ale do mycia z czego? Olej, smar, algi, mech, zaprawa?

    Ogólnie do odświeżenia kostki
    Oleju raczej tam nbie ma jakies pojedyncze plamki
    Kostka brudna bo dłuższy czas nie myta, mech w fugach itp. Z mchem to sobie pewnie
    myjka ciśnieniowa poradzi ale jakiś detergent zeby kostke trochę odświezyć by nie
    zawadził.

  • 4. Data: 2017-09-18 16:08:22
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 18.09.2017 o 15:35, Kris pisze:

> [...]
    myjka ciśnieniowa poradzi ale jakiś detergent zeby kostke trochę odświezyć by nie

    No to kup środek Karcher RM 623, który dobrze usuwa mech i nadaje się do
    kamienia i betonu, albo uniwersalny RM 555. W sumie, jak nieduża
    powierzchnia, to nawet Ludwik będzie dobry.
    Jacek

  • 5. Data: 2017-09-19 06:56:36
    Od: "Adam J" <a...@w...pl>

    ps.com...
    Poleci ktoś jakiś detergent do mycia kostki betonowej?
    Taki żeby nadawał się do myjki ciśnieniowej

    Zwykła soda kaustyczna do udrażniania rur, ok 10zł za 500gr. Zrób 2%
    roztwór, lekko szczotką rozprowadź po kosce, najlepiej odczekaj z pół
    godzinki i karcher w ruch. Kostka jak nowa !!! :) Od wielu lat tak robie,
    szkoda kasy na specjalne srodki, pozdro

  • 6. Data: 2017-09-19 07:01:39
    Od: "Adam J" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Adam J" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > roztwór, lekko szczotką rozprowadź po kosce, najlepiej odczekaj z pół
    > godzinki i karcher w ruch. Kostka jak nowa !!! :) Od wielu lat tak robie,

    Poprawka 10-12 zł za 1kg.. takie opakowanie starczy na kilka 10 litrowych
    wiader gotowego roztworu :) Koniecznie używać rękawic!!! środek żrący

  • 7. Data: 2017-09-19 10:59:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.09.2017 o 07:01, Adam J pisze:
> [...]
    >>
    > Poprawka 10-12 zł za 1kg.. takie opakowanie starczy na kilka 10 litrowych
    > wiader gotowego roztworu :) Koniecznie używać rękawic!!! środek żrący

    tu się w dużej części zgadzam z kolegą. wszelkie środki czyszczące,
    działają lepiej w duzym stężeniu, a nie podawane z wodą. więc cokolwiek
    zastosujesz, lepiej spryskaj tym podłoże, możesz szczotą przeszorować, a
    myjką wypłucz. Jeśli chodzi o chemię, ja bym polecił dimer dostępny w
    selgrosie i naallegro. uważaj, mocny jest. i nie lekceważ tej mocy.

    ToMasz

  • 8. Data: 2017-09-19 11:15:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 10:59:04 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > tu się w dużej części zgadzam z kolegą. wszelkie środki czyszczące,
    > działają lepiej w duzym stężeniu, a nie podawane z wodą. więc cokolwiek
    > zastosujesz, lepiej spryskaj tym podłoże, możesz szczotą przeszorować,
    Mam profesjonalna pianownice do myjki więc tym myśle spryskam kostke, odczekam jakis
    czas i spłucze. spróbuje od najprostszego rozwiązania czyli sody kaustycznej odczekam
    jakiś czas i spłucze,
    Dam znać jakie efekty.,
    Ale to dopiero w weekend bo to kawałek od mojej chaty jest.,

    > myjką wypłucz. Jeśli chodzi o chemię, ja bym polecił dimer dostępny w
    > selgrosie i naallegro. uważaj, mocny jest. i nie lekceważ tej mocy.

    Jak soda nie da razy to dimmera spróbuje.

  • 9. Data: 2017-09-19 14:24:32
    Od: "Adam J" <a...@w...pl>

    ps.com...
> [...]

    > selgrosie i naallegro. uważaj, mocny jest. i nie lekceważ tej mocy.

    Jak soda nie da razy to dimmera spróbuje.

    Da rade :) W firmie używam regularnie do mycia posadzek ale ostatnio myłem u
    siebie kostke po 9 latach (200mkw), kostka praktycznie jak nowa, nie
    spodziewałem sie aż takiego efektu. Myłem karcherem o mocy 160bar, kostka po
    kosce, nie wystarczy tylko spłukać, trzeba lance przykładać blisko i jechac
    paskami. Zajeło mi to prawie cały dzień ale warto :) Powodzonka

  • 10. Data: 2017-09-19 16:11:01
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-09-19 o 14:24, Adam J pisze:
> [...]
    > kosce, nie wystarczy tylko spłukać, trzeba lance przykładać blisko i jechac
    > paskami. Zajeło mi to prawie cały dzień ale warto :) Powodzonka

    W ten sposób myjąc nie potrzebujesz absolutnie żadnej chemii.
    "Odnowiłem" w ten sposób mocno zapyziały już murek od płotu.
    Ot myjka (to był akurat najprostszy Karcher, zaledwie 100 barów), lanca
    z 5-10 cm od powierzchni i jedziemy pasek po paseczku. Płytki wszelakie
    niemalże jak nowe.
    Co więcej, w ten sam sposób "przeszlifowałem" ze starej farby meble
    ogrodowe przed malowaniem. Farba schodziła dużo lepiej, niż wcześniej
    szlifierką oscylacyjną...

    Pzdr
    --
    /__/_* /