  • 1. Data: 2014-04-19 16:14:20
    Temat: Dlaczego dachówka zielenieje ??
    Od: Ania <a...@g...com>

    Od jakiś 2 lat zobaczyłem ze w niektórych miejscach dachówka zielenieje.
    Jak to zliwkidować

  • 2. Data: 2014-04-20 21:26:37
    Temat: Re: Dlaczego dachówka zielenieje ??
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 16:14:20 UTC+2 użytkownik Ania napisał:
    > Od jakiś 2 lat zobaczyłem ze w niektórych miejscach dachówka zielenieje.
    >
    > Jak to zliwkidować

    To mech.
    Jest na to srodek - jakis tlenek zelaza. Mam go nawet pol worka.
    Jak sie go rozpusci w wodzie i spryska, to zielone zginie - najpierw sczernieje, a
    potem woda wypłucze resztki.
    Potem, przez dluzszy czas nie zielenieje.
    Pytaj w sklepach ogrodniczych.

  • 3. Data: 2014-04-22 16:16:35
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Ania" <a...@g...com> wrote in message
    > Od jakiś 2 lat zobaczyłem ze w niektórych miejscach dachówka zielenieje.

    Szkliwiona nie zielenieje

    > Jak to zliwkidować

    Jest chemia w Castoramie do tego. Trzeba jakoś opryskać

  • 4. Data: 2014-04-22 16:46:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Szkliwiona nie zielenieje

    Tyle że tradycyjna wygląda brzydko tylko gdy zarośnie, a szkliwiona cały
    czas ;-)

    Pozdrawiam
    Ergie