  • 1. Data: 2017-12-01 10:39:04
    Temat: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Swego czasu pisałeś o chęci nabycia foteli kinowych.
    Aktualne?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-12-01 12:54:02
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-12-01 o 10:39, Adam pisze:

    > Aktualne?

    Aktualne.
    Dawaj foty i wymiary, sam z chęcią zakupię/przygarnę jak podpasują do
    mojej koncepcji.

  • 3. Data: 2017-12-01 17:03:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W zasadzie aktualne. Jak sie bawic w kino to sie bawic.

  • 4. Data: 2017-12-01 22:38:17
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 1 Dec 2017 08:03:46 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:

    > W zasadzie aktualne. Jak sie bawic w kino to sie bawic.

    Tylko wiesz... w kinie to nie fotele decydują o tym, że to kino ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 5. Data: 2017-12-01 22:54:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiem. W moim wieku to do kina idzie sie na film. To zeby mniej chodzic na filmy do
    kina zrobilem sobie kino w domu. Przekatna niecale 4 metry przy odleglosci ogladania
    troche mniej niz 5 metrow daje kat widzenia jak w porzadnym kinie. Co powiem to
    powiem ale projektor zadomowil sie u mnie na dobre. Szkoda tylko ze telewizja
    naziemna nadaje trzy programy w jakosci hd a kablowki nie chce bo w niej chuj wielki
    i babelki. W zasadzie po poltora roku powinienem obmalowac ekran na czarno. Ale jak
    by mi sie tylko w dwudziestu procentach chcialo jak mi sie nie chce to nie tylko bym
    pomalowal ekran ale jeszce konkorda zrobil.

  • 6. Data: 2017-12-02 13:12:17
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > Wiem.

    Ze sie tak podepne..

    Wie ktos moze, czy sa w rozsadnej cenie projektory 4K i ew. jak sie to
    sprawuje?
    Nachodzi mnie coraz czesciej ochota na zakup projektora i wyswietlanie
    tresci na rozwijanym ekranie, ale ni chu sie na tym nie znam. Tak sobie
    mysle, ze na dzis kupowanie czegokolwiek ponizej 4K robi sie bez sensu o
    ile oczywiscie komus na tym zalezy. Wiec gdybym mial kupowac projektor
    to sklaniam sie wlasnie w strone 4K. Proporcje 16:9 chyba predko sie nie
    zmienia.
    Ktos co moze ten....??

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2017-12-02 16:05:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I skad te 4k wezmiesz? Z wyjatkiem super kin w reszcie leci 2,5k. Przy 4k potrzebny
    jest niemozliwy do masowego zrobienia przesyl danych. Jak film kreca cyfrowymi
    kamerami to do zgrywaniatego co kamera zapisala uzywaja jednoczesie wielu dyskow
    jakos tak polaczonych zeby rownolegle zapisywaly kazdy tylko czesc danych. Niedawno
    czytalem ze 10% ludzi na Ziemi ma astygmatyzm. Wiekszksc o tym nie wie dokad nie
    zalozy okularow korygujacych astygmatyzm. Z astygmatyzmem 4k bdzie tak samo wygladalo
    jak dvd. Z ogladanie w domu w 4k jest taki sam pierdolec jak z kablami glosnikowymi
    ze zlota. Z wiekiem sluch w sposob naturalny sie psuje i ktos dla kogo warszawa I
    nadawana na falach dlugich jest za dobra pierdoli ze slyszy roznice pomiedzy
    przewodem ze zlota a zardzewialym drutem z siatki. Podobnie z oczami. Wystarczy sie
    nie wyspac i sie gorzej widzi.

  • 8. Data: 2017-12-02 17:52:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/2/2017 4:05 PM, Zenek Kapelinder wrote:
    > I skad te 4k wezmiesz?

    Powoli wszystkie platformy i strumieniowanie w internecie wspiera 4K.
    Neftlix ma w ofercie kilka seriali i filmów, można sprawdzić za friko,
    bluray 4K to normalne pudełko z kosza w MM, gry w 4K już są, na pecetach
    od wieków, kamery sportowe za 1000zł *naprawdę* mają 4K. Źródel 4K
    będzie coraz więcej i choć niekiedy to 4K jest gówno warte, to prawda
    jest taka ze FullHD też bylo takie gówniane na początku a wiele filmów
    kinowych nie spełnia nawet standardow FullHD.

    W przypadku 4K na projektorze bałbym się raczej jak ustawić fokus kiedy
    pixel będzie miał poniżej ułamka milimetra na ekranie lub struktura
    odblaskowa ekranu będzie miała większe wady od pixeli.

  • 9. Data: 2017-12-02 19:40:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-12-02 o 13:12, maniek4 pisze:

> [...]
    > ile oczywiscie komus na tym zalezy. Wiec gdybym mial kupowac projektor
    > to sklaniam sie wlasnie w strone 4K. Proporcje 16:9 chyba predko sie nie

    Miałem ten sam zamysł, żeby przeskoczyć FullHD i zupgrejdować się od
    razu do 4K ale jak zobaczyłem ceny projektorów, to....
    zostaję póki co przy HD Ready i czekam dalej :/

    --
    Pete

  • 10. Data: 2017-12-02 21:28:52
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-02 o 19:40, Pete pisze:

    > Miałem ten sam zamysł, żeby przeskoczyć FullHD i zupgrejdować się od
    > razu do 4K ale jak zobaczyłem ceny projektorów, to....
    > zostaję póki co przy HD Ready i czekam dalej :/

    Nie sprawdzalem ile kosztuja 4K. Myslalem, ktos tu sie doktoryzowal z
    tego. Cza moze jeszcze poczekac pare miechow.

    Pozdro.. TK