  • 91. Data: 2017-12-11 16:25:21
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zagiecie metrowego ekranu to bzdura. Wykombinowalem zeby zakrzywic ekran zrobiony z
    trzech plyt gipsowych. Ale jak wzialem sznurek i organoleptycznie sprawdzilem na ile
    powinien byc pieciu metrow zakrzywiony ekran to sobie darowalem bo dla kilku
    centymetrow nie bylo warto tego robic.

  • 92. Data: 2017-12-11 16:26:50
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-11 o 16:12, Kris pisze:

    > Jakiego model kupiłeś?
    > Bo badam temat i tez mi tylko samsungi sensownie wychodza
    > UE55MU6272 krzywemu samsungowi się przygladam ale sam nie wiem czy krzywy ma jakies
    zalety ew wady w porównaniu do prostego

    Takie ma zalety, ze normalna matryca jest wygieta i tyle.
    Ja ogladalem ostatnio 65". Ceny coraz bardziej sensowne sie robia.
    Miedzy cztery a piec tysi da sie cos kupic. Nie tak dawno temu sensowna
    plazma 50" tyle kosztowala. Przy czym nie mowie, ze to jest malo, zeby
    nie bylo.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 93. Data: 2017-12-11 18:41:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 16:25:22 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Zagiecie metrowego ekranu to bzdura.

    A widzisz jakieś wady tego rozwiązania?

  • 94. Data: 2017-12-11 18:49:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Telewizory juz mnie nie intersuja.

  • 95. Data: 2017-12-11 20:02:12
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 16:04:46 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

    >Bonda albo 4 pancernych z pewnością ;-)
    >Puściłbyś sobie jakąś muzykę nagraną w DTS to byś się posrał z wrażenia :)

    O ile sie zalozysz, ze w slepym tescie nie odroznisz dts od cd albo Dolby?
    20kpln?

  • 96. Data: 2017-12-11 20:09:18
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 21:51:20 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    >Znowu żartujesz :P Przy premierach ludzie po 3 doby tam w kolejkach stoją,
    >żeby kupić najnowszy model.

    To jak w Polsce za meblami w stanie wojennym. Z zerowym marketingiem.
    Socjalizm to twoj zywiol najwyrazniej.

  • 97. Data: 2017-12-11 20:44:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 16:26:41 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

> [...]
    > Miedzy cztery a piec tysi da sie cos kupic. Nie tak dawno temu sensowna
    > plazma 50" tyle kosztowala. Przy czym nie mowie, ze to jest malo, zeby

    60 cali 2900zł
    http://allegro.pl/telewizor-60-tcl-u60p6026-4k-uhd-s
    marttv-hdr-a-i7080407072.html??utm_source=ceneo&utm_
    medium=cpc&utm_campaign=feed

    65cali 3900zł
    https://www.ceneo.pl/Telewizory/p:TCL/Przekatna_ekra
    nu:65_cali/Rozdzielczosc:4K_UHD/Technologia:4K_UHD;0
    112-0.htm

    Mam ich telewizor 50cali fhd i nie ma się do czego czepić w sumie
    Smart tv trochę zamulone(mam porównaie z teścia samsungiem) jak ktoś korzysta to moze
    być wkurzajace
    Ale w tych wyżej to juz 4 rdzeniowe procesory więc może być ok

  • 98. Data: 2017-12-11 21:15:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 16:12:28 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Jakiego model kupiłeś?

    http://www.samsung.com/pl/tvs/uhd-mu6172/UE55MU6172U
    XXH/

    Prosty ekran, zajebisty smart (netflix dostępny praktycznie od ręki),
    zajebisty pilot (choć na pierwszy rzut oka myślałem, że się jebli - pilot
    ma 8 chyba przycisków na pierwszy rzut oka :D Ale obsługa bajka. Bluetooth
    (można sparować z słuchawkami, czy klawiaturką). Kosztował jakoś 2,8k,
    teraz widzę nawet za 2,5k już są ;)

    > Bo badam temat i tez mi tylko samsungi sensownie wychodza
    > UE55MU6272 krzywemu samsungowi się przygladam ale sam nie wiem czy krzywy ma jakies
    zalety ew wady w porównaniu do prostego

    Krzywe to pic na wodę i wszyscy się z nich wycofują;)

    1. Fajnie patrzy się tylko i wyłącznie centralnie z przodu. Ekran boki ma
    zagięte więc jak siedzisz już lekko z boku to chcąc nie chcąc - na boki
    patrzysz już pod większym kątem więc obraz ma gorszą jakość (to nie plazma;)

    2. Widać wszystkie kable z tyłu :D

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 99. Data: 2017-12-11 21:16:21
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 20:02:48 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > O ile sie zalozysz, ze w slepym tescie nie odroznisz dts od cd albo Dolby?
    > 20kpln?

    ROTFL. Wracaj trollu do dziupli :D

    --
    Adam Sz.