  • 111. Data: 2017-12-13 15:15:32
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na allegro za 500+ sa polaczone ze soba trzy sztuki nowki nie smigane.

  • 112. Data: 2017-12-13 15:21:43
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-13 o 14:06, Kris pisze:

    > Biorąc pod uwagę że tego SE nowego mozna już kupić za 1000zł to jak ktoś lubi
    telefonem focić może to byc jakies wyjscie

    Bardzo fajny telefon musze powiedziec. Jak ktos szuka czegos mniejszego
    w topowym wydaniu to ten jest idealny. O ile nie przeszkadza otoczka
    Apple. Mi akurat przeszkadza, wiec dla mnie sie nie nadaje.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 113. Data: 2017-12-13 15:40:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 grudnia 2017 15:21:31 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > Bardzo fajny telefon musze powiedziec. Jak ktos szuka czegos mniejszego
    > w topowym wydaniu to ten jest idealny. O ile nie przeszkadza otoczka
    > Apple. Mi akurat przeszkadza, wiec dla mnie sie nie nadaje.

    A jak tam z wyświetlaczami w Aple? Niezniszczalnych nie zrobili pewnie?
    Bo ja to zmieniam telefony średnio co rok jak wyświetlacz stłuke
    Ostatni huawei P9 trzymał się dzielnie prawie rok, kilka upadków zaliczył i było ok
    jednak upadek w zeszłym tygodniu i pajączek na wyświetlaczu.
    Dobrze że mam xperię L1 w zapasie
    Bede ja testował jak przełożę kartę(bo póki co p9 z pajęczyną działa)

  • 114. Data: 2017-12-13 16:45:39
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-13 o 15:40, Kris pisze:

    > A jak tam z wyświetlaczami w Aple? Niezniszczalnych nie zrobili pewnie?

    Podejrzewam, ze do niedawna, czyli serii 7 szkla byly gorsze jak u
    konkurencji. Apple oczywiscie zapewnia, ze uzylo kosmicznej technologii
    wspomaganej musnieciem sporzenia pylu ksiezycowego, czy inne bzdury, ale
    ja tego nie widze. Nie mniej, corka dwa lata dojezdza 5s i klopotow nie
    ma. Chociaz telefon zima po wyjeciu z kieszeni np. na stoku wylaczal
    sie, mimo kilkudziesieciu procent naladowania. To samo latem na poludniu
    europy. Termometr pokazuje 40C i telefon potrafil sie wylaczyc.
    Oczywiscie po kilku minutach dawal sie wlaczyc i "chodzil" tak do
    wieczora. Chu wie o co mu chodzilo, ale to nie jedyny iPhone o ktorym
    wiem, ze takie numery robil. Przetrwal dzielnie upadek do umywalki
    pelnej wody. Nie mam pojecia jak telefon moze wpasc do umywalki z woda,
    ale takie to dzisiejsze pokolenie. Gdzie nie pojda to telefon w reku.

    > Bo ja to zmieniam telefony średnio co rok jak wyświetlacz stłuke
    > Ostatni huawei P9 trzymał się dzielnie prawie rok, kilka upadków zaliczył i było ok
    jednak upadek w zeszłym tygodniu i pajączek na wyświetlaczu.

    Ja sie przyzwyczajam. Z2 mialbym do dzis gdyby telewizor nie pekl. W tym
    modelu jedna kreska rowna sie z zyjacym wlasnym zycie digitizerem. Nic
    nie da sie na nim zrobic. Mam go naprawic, bo to bardzo fajny telefon,
    choc od paru miesiecy mam juz inny. Pewnie znow mi posluzy dwa lata z
    hakiem. Jedyna firma, ktora spelnia moje oczekiwania, mimo tak wielu
    bardzo dobrych telefonow. Nic nie zanosi sie na to, ze to sie zmieni w
    najblizszych latach. Robi sie wrecz tylko gorzej. Kolejny model nie ma
    radia FM i kolejny model nie ma gniazda sluchawkowego. O fizycznym
    wyzwoleniu migawki aparatu to juz dawno wiekszosc zapomniala, mimo
    chwalenia sie najlepszymi aparatami a szkoda im dolozyc jeden maly
    pstryczek na boku obudowy.

    > Dobrze że mam xperię L1 w zapasie
    > Bede ja testował jak przełożę kartę(bo póki co p9 z pajęczyną działa)
    P9 fajny jest. Mozesz ro reanimowac za niewielkie pieniadze.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 115. Data: 2017-12-14 07:52:38
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 13 grudnia 2017 16:45:42 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > pelnej wody. Nie mam pojecia jak telefon moze wpasc do umywalki z woda,
    > ale takie to dzisiejsze pokolenie. Gdzie nie pojda to telefon w reku.

    znam przypadek gdy wpadł do sracza :)

    b.

  • 116. Data: 2017-12-14 23:50:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-14 o 07:52, Budyń pisze:

    > znam przypadek gdy wpadł do sracza :)

    Były czasy, że w tylnej kieszeni dżinsów nosiło się grzebień. Im
    większy, tym lepiej.
    Teraz co poniektórzy/poniektóre noszą tak telefony, więc o tego typu
    przypadek nietrudno.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 117. Data: 2017-12-15 18:27:57
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 07:39:32 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kurde, sam często tak noszę.

    duze ryzyko, zainstaluj apkę pomagającej wyciągać srajfona ze sracza :)

    b.

  • 118. Data: 2017-12-16 12:01:02
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-15 o 18:27, Budyń pisze:

    > duze ryzyko, zainstaluj apkę pomagającej wyciągać srajfona ze sracza :)

    Tak naprawde to skutek wymiarow telefonow. Ostatnimi czasy te tylko
    rosna, takoz i moj. W kieszeni przedniej sie miesci, ale trudno mowic o
    wygodzie, poniewaz proporcjonalnie do powiekszajacych sie wymiarow
    telefonow, kieszenie spodni maleja. Z czasem naturalnym miejscem jest
    kieszen tylna.
    Ostatnim idealnym rozmiarem bylo 4". Dzis chyba tylko iPhone SE.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 119. Data: 2017-12-18 14:54:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 21:15:28 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > http://www.samsung.com/pl/tvs/uhd-mu6172/UE55MU6172U
    XXH/

    > Prosty ekran, zajebisty smart (netflix dostępny praktycznie od ręki),
    > zajebisty pilot (choć na pierwszy rzut oka myślałem, że się jebli - pilot
    > ma 8 chyba przycisków na pierwszy rzut oka :D Ale obsługa bajka. Bluetooth
    > (można sparować z słuchawkami, czy klawiaturką). Kosztował jakoś 2,8k,
    > teraz widzę nawet za 2,5k już są ;)

    http://allegro.pl/telewizor-led-58-samsung-ue58mu619
    2-4k-smart-tv-i7057372254.html
    Gapię się na tego