  • 141. Data: 2017-12-19 11:22:24
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 grudnia 2017 10:47:13 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Nie będę się spierał, zwłaszcza, że nie wiem jaki masz TV i jak w nim
    > siedzi matryca
    >
    > A dla chętnych do poczytania.
    > http://www.audiostereo.pl/matryce-tv-50-hz-a-100-hz-
    a-200-hz-o-co-chodzi_121469.html

    Pozostaje mi współczuć, że mają takie wyostrzone oko :-)
    Jak pisałem - moja żona nie widzi nawet różnicy między materiałem SD,
    a HD :D Mnie ta płynność strasznie wkurzała i mam wszystkie ulepszacze
    powyłączane w opcjach. Ze sportów to oglądam głównie sporty walki gdzie
    200Hz nie jest potrzebne :) A w grach na xboxie płynność jest MEGA :)

    Mam chyba identyczny model o którym Kris pisze tylko 55' :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 142. Data: 2017-12-19 11:54:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.12.2017 12:56, maniek4 wrote:
    > Nie mam nic do sprzetu tej firmy. To bardzo dobrze zoptymalizowany
    > system z bezkompromisowa jakoscia wykonania.

    Trochę jednak mniej nowoczesny w porównaniu z androidem.
    Widać to zwłaszcza w braku widżetów. Tzn. są ale zaimplementowane ch...o.
    Czytnik lini pap. też działa tak se.
    Dużo lepiej w Huaweiach albo np. Nexusach.
    Fotki robi ładne ale do Nexusa mu daleko.
    Filmy za to kręci b. fajne - stabilizacja jest świetna!

    > Poza beznadziejnie
    > wystajacym obiektywem. I to naprawde beznadziejnie.

    Mam etui, które wystaje bardziej niż obiektyw więc ta wada u mnie znika.
    Bez etui żadnego ze smartfonów nie da się używać ;-)

    > Mnie przed zakupem powstrzymuje zamkniety system.

    Może to być i zaleta - lepsza optymalizacja wszelkiego softu.

    > Polityka
    > maksymalizacji zysku przez wciskanie ideologii "lepsze" a obiawiajaca
    > sie min. dedykowanymi kablami za chore pieniadze,

    Może kiedyś tak było. Są zamienniki w normalnych cenach i normalnej jakości.

    > brak gniazda
    > sluchawkowego,

    Osobiście nie używam.

    > karty pamieci i ogolnie beznadziejny dostep do zawartosci.

    Tu znów wada była może kiedyś. Dziś wszelkie bezprzewodowe transfery są
    już wystarczająco sprawne.

    > A jesli chodzi o muze w iPhon'ach to ogolnie lezy odlogiem od poczatku.
    > I zadne, nawet najlepsze sluchawki tego nie zmienia, bo po prostu zrodlo
    > kuleje.

    Chodzi o analogowy tor? Nie używam, nie umiem ocenić.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 143. Data: 2017-12-19 14:35:14
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 18 Dec 2017 18:25:12 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:

    > Dorosly, sa tacy co dorastaja. A sa i wieczne dzieci.
    > Biologiczny wiek nie ma znaczenia. Moze byc dorosly nastolatek
    > i piecdziesiecio latek bedacy dzieckiem.

    Ja wiem, znam takich. Znam też typ tzw. "stary maleńki", czyli zgreda
    dzieciaka.
    Ale nie w tom dieło. Pytam dlatego, że użyłeś słowa dorosły w opozycji do
    zabawy, sugerując, że ktoś kto się bawi to dzieciak. I drążę, bo mnie to
    zaintrygowało. Twoim zdaniem dorośli się nie bawią lub nie powinni?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 144. Data: 2017-12-19 16:32:10
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-19 o 11:54, quent pisze:

    > Trochę jednak mniej nowoczesny w porównaniu z androidem.

    A to juz zalezy jakiej nowoczesnosci sie oczekuje.

    > Widać to zwłaszcza w braku widżetów. Tzn. są ale zaimplementowane ch...o.
    > Czytnik lini pap. też działa tak se.
    > Dużo lepiej w Huaweiach albo np. Nexusach.

    Nie widze roznicy prawde mowiac miedzy moim Sony, zony Honorem i syna
    SE. Dla mnie dzialaja identycznie, choc umieszczenie skanera zarowno z
    produ na dole ekranu, czy z tylu nie uwazam za najszczesliwsze
    rozwiazanie. Ale to tylko subiektywne odczucie.

    > Fotki robi ładne ale do Nexusa mu daleko.
    > Filmy za to kręci b. fajne - stabilizacja jest świetna!

    Trudno mi porownywac z Nexusem. Nie znam tych telefonow. Napewno sa
    telefony robiace lepsze zdjecia, ale iPhone caly czas robi je bardzo
    dobre. Jak na telefon oczywiscie.

    > Mam etui, które wystaje bardziej niż obiektyw więc ta wada u mnie znika.

    Wydaje mi sie, ze mozna bylo pogrubic obudowe o ten milimetr, dolozyc
    baterii a nie fundowac niby cienki telefon z wystajacym takim czyms.
    Obiektywy iPone x wygladaja tragicznie. Wiekszosci nie podoba sie
    wyciecie na gorze a ten wystajacy glut wygoada jakby zrobiony dla jaj.

    > Bez etui żadnego ze smartfonów nie da się używać ;-)

    Kwestia przelamania sie. Ja uzywam z powodzeniem.

    > Może to być i zaleta - lepsza optymalizacja wszelkiego softu.

    Optymalizacja jest niewatpliwa zaleta, ale to nie tlumaczy ruskiego
    podejscia do torow kolejowych.

    > Może kiedyś tak było. Są zamienniki w normalnych cenach i normalnej
    > jakości.

    Kable sa gorzej spasowane. Moze trzeba trafic na ten wlasciwy, nie wiem.
    Faktem jest, ze oryginalne wchodza bez wysilku a o zamiennikach kraza w
    sieci opowiesci, ze wylamuja gniazda. Mam pdobne obawy jak zakupilem
    kabelek synowi. Spasowany jest znacznie gorzej.

    > Osobiście nie używam.

    Dzwiek jest znacznie lepszy. Fakt, nie dotyczy iPhona. :-)

    > Tu znów wada była może kiedyś. Dziś wszelkie bezprzewodowe transfery są
    > już wystarczająco sprawne.

    Jakie tranfery masz na mysli? Muzy nie wrzucisz bez uzycia komputera.
    Przezucenie kilku giga zdjec i filmow to nie takie sobie hop siup i tez
    nie bardzo wiem jak w rownie prosty sposob mialbym to zrobic
    bezprzewodowo. A zdarzaja sie sytuacje, ze nie masz pod reka komputera i
    permanentnie naladowanej baterii zeby taki transfer sobie puscic na
    kilkanascie minut. Druga sprawa to dostep do karty pamieci jest znacznie
    lepszy od jego braku. Rozumiem, gdyby za kastracja szla polityka
    nizszych cen, ale jest dokladnie odwrotnie.

    > Chodzi o analogowy tor? Nie używam, nie umiem ocenić.

    Tak, analogowy. Bezprzewodowym trudno ocenic mozliwosci telefonu.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 145. Data: 2017-12-19 16:32:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 grudnia 2017 14:35:16 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał:

    > Ale nie w tom dieło. Pytam dlatego, że użyłeś słowa dorosły w opozycji do
    > zabawy, sugerując, że ktoś kto się bawi to dzieciak. I drążę, bo mnie to
    > zaintrygowało. Twoim zdaniem dorośli się nie bawią lub nie powinni?

    Szczególnie, że większość gier jest dedykowana dorosłym :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 146. Data: 2017-12-19 20:48:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-12-19 16:32, maniek4 wrote:
    > A to juz zalezy jakiej nowoczesnosci sie oczekuje.

    W porównaiu do andka, jedyny faktyczny plus ios to świetna implementacja
    3d touch. To się naprawdę da lubić!
    Poza tym jest słabo. Nie ma w nim nawet dzielonego ekranu.
    No i ten brak widżetów w dowolnym miejscu to zapóźnienie straszne.
    Piszę o ip7

    > Kable sa gorzej spasowane. Moze trzeba trafic na ten wlasciwy, nie wiem.

    Mam ich kilka na przestrzeni lat i wszystkie działają poprawnie do dziś.
    Nie kupowałem tych najtańszych.

> [...]
    > Przezucenie kilku giga zdjec i filmow to nie takie sobie hop siup i tez
    > nie bardzo wiem jak w rownie prosty sposob mialbym to zrobic

    Nie lubię biegać z kablami... wyjmować karty pamięci...
    Nie chcę wnikać w szegóły bo każdy ma jakiś inny sposób.
    Są np. programy na ios ktore pozwalają na dostęp do zawartości tel. z
    poziomu przeglądarki w kompie i kiedyś tak właśnie robiłem, dopóki nie
    kupiłem sobie nas-a który automatycznie gromadzi wszystkie dane ze
    wszystkich moich telefonów.

    > Tak, analogowy. Bezprzewodowym trudno ocenic mozliwosci telefonu.

    Ale po co oceniać jakiś analogowy tor? Co za męka...
    Nie lepiej olać takie eksperymenty i kupić słuchawki bezprzewodowe?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 147. Data: 2017-12-19 22:23:13
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 19 Dec 2017 07:32:31 -0800 (PST), Adam Sz. wrote:

    > Szczególnie, że większość gier jest dedykowana dorosłym :D

    Nie dorosłym tylko pełnoletnim, a to różnica o której tu piszemy.
    Ale nadal czekam co Zenek ma do powiedzenia na temat zabawy dorosłych (nie
    tylko pełnoletnich).

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 148. Data: 2018-02-26 15:02:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 22:47:30 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Paczpan jeszcze taniej.
    > Wczesniej ogladalem jakies Samsungi i LG, bez zawracania sobie
    > g?owy modelami. W kazdym razie robi sie bardziej dostepne. Do
    > salonu 30m i wiecej wydaje sie sensownym wyborem.

    65cali za 2490zł
    https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/
    manta-65lua58l-emperor.bhtml?link=lp

  • 149. Data: 2018-02-26 15:18:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 15:02:47 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > 65cali za 2490zł
    > https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/
    manta-65lua58l-emperor.bhtml?link=lp

    Manta :D Lubisz ryzyko :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 150. Data: 2018-02-26 15:43:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za tyle mozna kupic projektor hd i miec obraz 150 cali. Po poltora roku uzywania
    projektora zamiast telewizora nie widze dla projektorow zadnej alternatywy.