  • 1. Data: 2018-05-15 11:41:19
    Temat: Do Zenka - fotele kinowe
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Wreszcie ktoś tam podjął decyzję, że pójdą na sprzedaż.

    Jeśli Cię to interesuje - napisz maila na priv, w temacie koniecznie
    (razem z nawiasami) daj: [fotele kinowe]
    Tego maila w ogóle nie używam, dlatego też potrzebny taki filtr.

    Ktoś jeszcze pytał - tak samo, mail na priv.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2018-05-15 11:51:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chwilowo mi przeszlo. Ale dzieki za pamiec.

  • 3. Data: 2018-08-21 15:46:28
    Temat: Re: Do Zenka - fotele kinowe
    Od: krak <s...@g...pl>

    https://nck.krakow.pl/sprzedajemy-teatralne-fotele-5
    -zl-sztuka/

    W związku z remontem naszej Sceny pragniemy się pozbyć foteli, które
    stanowiły jej dotychczasowe wyposażenie.

    550 foteli, w bardzo dobrym stanie, z widowni trafiło na taras NCK,
    gdzie w najbliższy czwartek i piątek (23 i 24 sierpnia 2018 r.) w godz.
    14.00 - 18.00 będzie je można kupić za symboliczna cenę - 1 fotel - 5 zł.

    Fotele były świadkami gromkich wybuchów śmiechu podczas występów
    kabaretów, na niejeden spadła łza wzruszenia podczas lirycznych
    koncertów i spektakli, trwały dzielnie goszcząc Najlepszą Publiczność w
    Krakowie przez ponad 8 lat. Teraz, mamy nadzieję, dostaną nowe życie w
    wielu nowohuckich (i nie tylko!) mieszkaniach, kawiarniach, instytucjach...

    Wymiary w centymetrach:
    82 (wysokość całkowita), 60 (wysokość do oparć), 34 (maksymalna wysokość
    do siedziska po opuszczeniu)
    60 (szerokość z oparciami), 47 (szerokość siedziska)
    35-45 (głębokość po złożeniu siedziska)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-08-21 18:20:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Aug 2018 15:46:28 +0200, krak

    > W związku z remontem naszej Sceny
    > pragniemy się pozbyć foteli [...]

    Ławka w parku pewnie wygodniejsza jest niz te "fotele". ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2018-08-21 18:46:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.08.2018 18:20, Myjk pisze:

    > Ławka w parku pewnie wygodniejsza jest niz te "fotele". ;P

    Ale ławka zniweczy cały ten genre "kina domowego"
    w bloku, z terkoczącym projektorem pod sufitem.

  • 6. Data: 2018-08-21 18:49:19
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 21 Aug 2018 18:46:01 +0200, collie wrote:

    > Ale ławka zniweczy cały ten genre "kina domowego"
    > w bloku, z terkoczącym projektorem pod sufitem.

    Jeszcze o chlebie zapomniałeś napisać. Wtedy dopiero byłaby awantura.

    Mateusz

  • 7. Data: 2018-08-21 21:23:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 18:46 collie <c...@v...pl> pisze:

    > Ale ławka zniweczy cały ten genre "kina domowego"
    > w bloku, z terkoczącym projektorem pod sufitem.

    Skąd w Was panowie Myjk i collie tyle bezinteresownej złośliwości? -
    jakieś kompleksy? problemy w pracy/życiu prywatnym? - to wszystko trzeba
    rozwiązywać w odpowiednich poradniach, grupa Wam nie pomoże...

    TG

  • 8. Data: 2018-08-21 23:15:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.08.2018 21:23, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Skąd w Was panowie Myjk i collie tyle bezinteresownej złośliwości? - jakieś
    > kompleksy? problemy w pracy/życiu prywatnym? - to wszystko trzeba rozwiązywać w
    > odpowiednich poradniach, grupa Wam nie pomoże...

    A co Ty, chłopie, taki przewrażliwiony, że byle podśmiechujki -
    - i to bez konotacji personalnych - na temat blokowego kina domowego
    odbierasz tak emocjonalnie? Ten projekcyjny terkot tak na Ciebie
    wpływa, że od razu podśmiechujkarzy wysyłasz do poradni? Ja mimo
    tego nie wyślę Cię do specjalisty, bo wuj mnie obchodzi Twój stan
    paranormalny. Włącz tryb eco, ponoć wtedy nic nie słychać. I nie
    widać.

  • 9. Data: 2018-08-24 09:07:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Aug 2018 21:23:54 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Skąd w Was panowie Myjk [...] tyle bezinteresownej złośliwości?

    W stosunku do kogo? Do krzeseł pamiętających pewnie Gierka (a może i jego
    dziadka), chyba prześmiewczo nazwanych FOTELAMI (jeszcze do tego w wątku
    KINOWYM)?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2018-08-24 11:28:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-24 o 09:07, Myjk pisze:
> [...]
    > dziadka), chyba prześmiewczo nazwanych FOTELAMI (jeszcze do tego w wątku

    O czym Ty piszesz?
    Tam są wygodne, szerokie pluszowe fotele. Kilkuletnie.

    Może lepiej dowiedzieć się, zanim wciśniesz się w dyskusję z argumentami
    z sufitu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam