  • 81. Data: 2019-02-19 16:19:24
    Temat: Re: Dom szkieletowy "paroizolacja" scian zewnętrznych.
    Od: l...@g...com

    W Skandynawii mamy społeczeństwo otwarte więc to, że wszystko słychać, to zaleta.

  • 82. Data: 2019-02-24 15:20:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-19 o 12:22, KIKI pisze:

    > Dzisiaj byłem u kogoś w domu szkieletowym. Wszystko słychać przez
    > ściany, na piętrze nie da się nawet chodzić, trzeszczy i słychać na
    > parterze. Spuszczanie wody, odgłosy...coś okropnego.
    > Nie polecam nikomu szkieletora...

    Ja niedawno byłem u kumpla w domu murowanych. Mówię Ci: ściany zimne,
    okna zaparowane, z gniazdek wieje. Tragedia te murowane... nie polecam
    absolutnie.

    Moje ściany działowe w szkieletorze mają około 55 dB izolacji
    akustycznej. Strop nad parterem ma nie tylko wełnę izolującą
    akustycznie, ale prawdziwą wylewkę z zatopionymi w niej rurkami od
    podłogówki.

    Można zrobić byle jak, można dobrze.

    --
    MN