  • 11. Data: 2018-02-09 13:43:01
    Temat: Re: Dom z kontenera .CD.
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Kontenery sa ze stali, najtaniej, najszybcie to pospawac.
    > Spawarka za 250 zlotych z marketu. Elektrody 3,25 i 2,5 .
    > Jak dopasowane kontenery do siebie to ze trzy godziny pracy.
    > Nie trzeba ciaglych spawow robic. Wystarczy co 5 centymetrow centymetr
    > spawu.

    Tylko stal po spawaniu trzeba oczyścić i zabezpieczyć.
    Jak to zrobisz na zewnatrz, gdzie kontenery stoją obok siebie i sie tam niem
    wciśniesz ?

  • 12. Data: 2018-02-09 13:44:45
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > nie za bardzo widze wiesz jak to technicznie działa.
    > Folia paroizolacyjna, nie paroprzepuszczalna. b.

    Każda folia jest paroizolacyjna.
    Tu chodzi o folię paroprzepuszczalną, czyli izolującą w jedną strodę a
    przepuszczajacą w odwrotną.

  • 13. Data: 2018-02-09 13:48:06
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Ze 3 razy w poprzednich dyskusjach Tobie to liczyliśmy
    > Ale spróbuj sam= przyjmij cene m3 drewna ok 1000zl,
    > kalkulator w rekę i do dzieła Nawet Ty dasz rade;)

    Skoro l;iczyliście, to jaki problem podać już policzony wynik?
    Mi za same ramki co metr i obicie wszystkiego deska 2cm, wycjhodzi 4-5
    kafli, więc koszt bardzo zbliżonuy do kontenara. Tylko ja nie wiem ile tak
    naprawdę tego drewna trzeba, żeby ta szopa była stabilna i zeby nie ciekło
    do srodka, dlatego pytam.

  • 14. Data: 2018-02-09 15:22:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 lutego 2018 14:49:37 UTC+1 użytkownik Bob Budowniczy napisał:
    > Tylko ja nie wiem ile tak
    > naprawdę tego drewna trzeba, żeby ta szopa była stabilna i zeby nie ciekło
    > do srodka, dlatego pytam.

    W sąsiednim wątku pisałeś żeś inżynier więc powinieneś Sobie poradzić.

  • 15. Data: 2018-02-09 15:30:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Metoda traconego spawacza zrobisz.

  • 16. Data: 2018-02-09 15:51:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 lutego 2018 14:49:37 UTC+1 użytkownik Bob Budowniczy napisał:

    > Mi za same ramki co metr i obicie wszystkiego deska 2cm, wycjhodzi 4-5
    > kafli, więc koszt bardzo zbliżonuy do kontenara.

    4-5 kafli piszesz to znaczy 5metrów3 drewna Tobie wyszło

    >Tylko ja nie wiem ile tak
    > naprawdę tego drewna trzeba, żeby ta szopa była stabilna i zeby nie ciekło
    > do srodka, dlatego pytam.

    Pomogę jednak Panu inżynierowi
    Wymiary kontenerów masz tutaj
    http://www.euro-shipping.com.pl/?page_id=16
    Z obliczeniem powierzchni ścian i sufitu Sobie poradzisz

  • 17. Data: 2018-02-09 18:37:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-02-09 o 13:44, Bob Budowniczy pisze:

    > Każda folia jest paroizolacyjna.
    > Tu chodzi o folię paroprzepuszczalną, czyli izolującą w jedną strodę a
    > przepuszczajacą w odwrotną.
    W budownictwie nie ma takich folii, paroprzepuszczalna przepuszcza parę
    w obie strony,
    zatrzymuje wodę i chroni od wiatru. Do środka w kontenerze się nie nadaje.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 18. Data: 2018-02-16 18:46:56
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > W budownictwie nie ma takich folii, paroprzepuszczalna przepuszcza
    > parę w obie strony, zatrzymuje wodę i chroni od wiatru. Do środka w
    > kontenerze się nie nadaje. -- Pozdr Janusz

    Szczerze, to w życiu takiej folii nie widziałem na oczy, nawet nie wiem jak
    ona jest skonstruowana, natomiast wiele słyszałem o jej stosowaniu w
    budownictwie. W każdym razie handlowcy budowlani wciskają że ta folia jest
    paro przepuszczalna tylko w jedna stronę.
    Jeśli to co piszesz jest prawdą, to ja tu widzę kolejny wielki przekręt i
    oszustwo z budownictwie z tymi foliami paro przepuszczalnymi.
    Bo teraz ocieplenie poddasza wełną wygląda tak, że od góry daje się zwykłą
    folię a od dołu paro przepuszczalną, więc jeśli ta folia przepuszcza w obie
    strony, to para wodna z poddasza wnika w wełnę i się w niej wkrapla.
    Te folie chyba nawet mają dwie strony o różnej barwie, żeby nie pomylić w
    którą stronę ma przepuszczać tą parę, ale ja nie wiem, może masz rację a
    może nie.

  • 19. Data: 2018-02-16 18:50:13
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Pomogę jednak Panu inżynierowi
    > Wymiary kontenerów masz tutaj
    > http://www.euro-shipping.com.pl/?page_id=16
    > Z obliczeniem powierzchni ścian i sufitu Sobie poradzisz

    Już ci Trolu tłumaczyłem wiele razy z poprzednich wątkach, że kontener jest
    najtańszą opcją budowlana, tańszą nawet od drewnianej szopy, wiec jeśli nie
    wierzysz to sam policz a nie pierdzielisz cały czas głupoty.

  • 20. Data: 2018-02-16 20:41:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-02-16 o 18:46, Bob Budowniczy pisze:

> [...]
    > jest paro przepuszczalna tylko w jedna stronę.
    > Jeśli to co piszesz jest prawdą, to ja tu widzę kolejny wielki przekręt
    Oczywiście, nawet wiem jak się produkuje takie folie.

> [...]
    > zwykłą folię a od dołu paro przepuszczalną, więc jeśli ta folia
    > przepuszcza w obie strony, to para wodna z poddasza wnika w wełnę i się

    Nie, odwrotnie, od góry czyli dachówki jest paroprzepuszcalna a z dołu
    paroszczelana.
    więc wilgoć z poddasza jedynie szparami i dziurami może się dostać do wełny.
    Paroprzepuszcalna ma dwie strony oznaczone bo jest nakłuwana i jedna
    strona by trochę wody na dziurkach przepuszczała, więc trzeba układać wg
    opisów, najczęściej wewnetrzna strona do dachówki tak aby rolkę
    normalnie rozwijać na dachu.
    > Te folie chyba nawet mają dwie strony  o różnej barwie, żeby nie pomylić
    > w którą stronę ma przepuszczać tą parę, ale ja nie wiem, może masz rację
    > a może nie.
    Zawsze mam rację ;)

    --
    Pozdr