  • 1. Data: 2017-09-13 08:05:54
    Temat: Dom za 35tys
    Od: Kris <k...@g...com>

    Tanie domy;)

    http://www.zbudujsamdom.pl/

  • 2. Data: 2017-09-13 09:07:35
    Temat: Re: Dom za 35tys
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 13 września 2017 08:05:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Tanie domy;)
    >
    > http://www.zbudujsamdom.pl/

    mnie sie wydaje ze jak sie umie chodzic na kompromisy, a buduje lokal, a nie marzenie
    to da sie tak budować. Ograniczenia są raczej mentalne niz ekonomiczne.
    To wszystko prze załozeniu ze umie sie samemu na budowie podziałać.

    b.

  • 3. Data: 2017-09-13 10:51:44
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 13 września 2017 09:07:37 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    > To wszystko prze załozeniu ze umie sie samemu na budowie podziałać.

    35 m2 na polskiej wsi?
    Nierealne

  • 4. Data: 2017-09-13 15:09:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wcale nie takie tanie. Kontener morski mozna kupic z dostawa za kilka tysiecy. W pol
    godziny ma sie postawiony budynek w stanie surowym. Jak takie tanie to od razu kupic
    dwa kontenery. Z narzedzi trzeba miec spawarke i porzadnego fleksa.

  • 5. Data: 2017-09-13 17:20:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 13 września 2017 15:10:00 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    kupic dwa kontenery. Z narzedzi trzeba miec spawarke i porzadnego fleksa.

    "Ceny domów z kontenerów nadające się do zamieszkania z łazienką w zależności od
    ilości pomieszczeń mogą kształtować się różnie, ale takie najprostsze to w granicach
    20 000 do 30 000 zł."

    no i z kontenerami to moze byc problem z pozwoleniem na budowę, urzednicy są
    nieprzyzwyczajeni.

    b.

  • 6. Data: 2017-09-13 17:23:47
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 13 września 2017 17:20:25 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    ilości pomieszczeń mogą kształtować się różnie, ale takie najprostsze to w granicach
    a dlaczego nie 50 tysięcy jak wstawisz złote klamki

    > no i z kontenerami to moze byc problem z pozwoleniem na budowę, urzednicy są
    nieprzyzwyczajeni.
    budowę czego ?

  • 7. Data: 2017-09-13 18:25:55
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 17:23, Bolko pisze:
> [...]
    20 000 do 30 000 zł."
    > a dlaczego nie 50 tysięcy jak wstawisz złote klamki

    Budynku mieszkalnego?
    Ewentualnie zgłoszenie czegoś do 35m2, lub zgłoszenie budynku(budowli?)
    tymczasowego, ale to chyba tylko na 180 dni.

  • 8. Data: 2017-09-13 18:36:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Troche pieniedzy na domek z kontenerow trzeba wydac, idea taka ze samemu trzeba
    przystosowac starajac sie unikac pracy obcej. Z dwoch kontenerow mozna zrobic 60m? i
    nie powinno sie wydac wiecej niz 35 tysiecy jak za domek 35m? z linku. 60m? bardziej
    sie do zycia nadaje niz 35m?

  • 9. Data: 2017-09-13 19:00:22
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 13 września 2017 17:24:48 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    20 000 do 30 000 zł."
    > a dlaczego nie 50 tysięcy jak wstawisz złote klamki

    wątpie aby firmy oferujące tego rodzaju kontenery wstawialy zlote klamki - a ceny są
    jakie są.

    > budowę czego ?

    "postawienie opisanego kontenera, który nie jest trwale z gruntem związany, wymagać
    będzie uzyskania pozwolenia na budowę"
    https://www.poradyprawne.biz.pl/prawo-budowlane,127/
    na-postawienie-kontenera-trzeba-miec-pozwolenie-na-b
    udowe,11050.html

    b.

  • 10. Data: 2017-09-13 19:31:42
    Od: s...@g...com

> [...]
    20 000 do 30 000 zł."

    > no i z kontenerami to moze byc problem z pozwoleniem na budowę, urzednicy są

    Ano, do kupienia od reki:
    https://allegro.pl/listing?string=kontener%20mieszka
    lny&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hc-
    com-1-2-0905
    np. taki:
    http://allegro.pl/kontener-biurowy-szatnia-mieszkaln
    y-30m2-10m-x-3m-i6958364865.html#thumb/5

    albo pełny wypas:
    http://allegro.pl/kontener-mieszkalny-dom-modulowy-k
    ontener-i6940622163.html#thumb/8

    Niewiele trzeba aby miec niewielki domek do sensownego mieszkania.
    Za 100kpln plus działka można mieć w 2-3 tygodnie dom w nowym miejscu.
    I to w sumie nie wyglądający makabrycznie, choc nie kazdy taki by zaakceptował...

    Ale mając do wyboru kredyt na 100kpln albo na 300kpln to jednak różnica jest...

    Ciekawe na ile trwałe te kontenery, bo w sumei psuć sie nie powinien ale jednak cos
    tam jednak będzie sie z nim działo...