  • 11. Data: 2017-09-13 20:15:15
    Temat: Re: Dom za 35tys
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O roznych rzeczach piszemy. Ja o uzywanym kontenerze morskim, Ty o czyms co zostalo
    nazwane kontenerem ale z kontenerem morskim nie ma nic wspolnego. Zrobienie
    konstrukcji domku z ksztaltownikow i blachy musi byc tansze od uzywanego kontenera bo
    jak by bylo drozsze to ci co produkuja blaszane domki kupowali by uzywane kontenery i
    je przerabiali na domki. Pewno nazwali swoje domki kontenerami bo maja podobne
    wymiary i daje sie je na drogach bez zadnych ceregieli transportowac.

  • 12. Data: 2017-09-14 17:51:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > O roznych rzeczach piszemy. Ja o uzywanym kontenerze morskim,

    czy widziałeś, słyszałeś o domu, prawdziwym całorocznym domu zrobionym z
    kontenerów? Teraz patrzę, takie kontenery można kupić po 5 tyś za
    sztukę. mają wymiary 6x2.4 metra, wiec przydało by się ich kilka na taki
    dom. przydało by się je połączyć jakoś sensowniej... w sensie zmienić
    stosunek boku gotowego pokoju. okna wstawić, ocieplenie, ogrzewanie....
    no i pytanie czy zezwolą tak zbudować dom, jeśli dach nie jest
    dwuspadzisty...

    ToMasz

  • 13. Data: 2017-09-14 18:21:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szukaj dalej wymiarow kontenerow. Czy dom 35m2 nadaje sie do calorocznego normalnego
    zycia? Sa w tv programy ze w wyjatkowych sytuacjach zyciowych na dzialkach
    pracowniczych czasami ludzie zyja w mniejszych, tylko oni nie nazywaja tego zyciem.
    Pokoj mam wiekszy od tego domu za 35 tysiecy. Dwa kontenery to z dziesiec tysiecy
    zlotych i ~60m2. Da sie po przystosowaniu dwoch kontenerow w nich zyc?

  • 14. Data: 2017-09-14 19:24:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    zlotych i ~60m2. Da sie po przystosowaniu dwoch kontenerow w nich zyc?

    mieszkałem w mieszkaniu 41m w 4 osoby, więc da się. nawet nie było
    ciasno. ale gdybym cokolwiek zainwestować w dom 35 metrów - dałbym sobie
    spokój. to za mało. 60m - już lepiej, ale przy tych cenach kontenerów -
    wolałbym więcej. nie wiem jakie kontenery mają wymiary - w sensie
    wszystkie jakie się produkuje. z 5 tyś, widziałem 6mx2.4m. nie wiem też
    ile taki dom z kontenerów może wytrzymać, czy życie w blaszanym pudełku
    nie niesie jakichś problemów, poza brakiem zasięgu gsm. W naszym
    klimacie trudno jest utrzymać żelastwo niezardzewiałe. Dlatego pytam czy
    znasz istniejący dom z kontenerów.

    ToMasz

  • 15. Data: 2017-09-14 19:51:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wpisz w wyszukiwarke dom z kontenerow. Niektore to prawdziwe perelki.

  • 16. Data: 2017-09-14 20:02:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 17:51:26 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > czy widziałeś, słyszałeś o domu, prawdziwym całorocznym domu zrobionym z
    > kontenerów?

    Gogle słyszał
    https://www.google.pl/search?q=dom+z+kontener%C3%B3w
    &source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyzpKJoaXWAhUD
    D5oKHTgGA-kQ_AUICigB&biw=1536&bih=765

  • 17. Data: 2017-09-14 20:54:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.09.2017 o 20:02, Kris pisze:

    > Gogle słyszał
    > https://www.google.pl/search?q=dom+z+kontener%C3%B3w
    &source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyzpKJoaXWAhUD
    D5oKHTgGA-kQ_AUICigB&biw=1536&bih=765

    to wiem. oglądałem rodzinę francuzów, kobitkę- budowlańca która wydała
    na dom z kontenerów 1mln złotych itd. to mnie nie interesuje. interesuje
    mnie gość który w polsce jakoś wytłumaczył urzędnikom ze z domu z
    kontenerów dachu nie zwieje Irma. Jak go wychodzi energooszczędność, ile
    cm styro musiał dać, co ma na dachu itp

    ToMasz

  • 18. Data: 2017-09-14 21:44:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Doszlismy do sedna sprawy. Juz wiesz ze sie pomyliles i zamiast jak na faceta
    przystalo przyznac sie do bledu kombinujesz jak ciota zeby wyszlo na Twoje.

  • 19. Data: 2017-09-15 09:35:10
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 20:54:40 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > mnie gość który w polsce jakoś wytłumaczył urzędnikom ze z domu z
    > kontenerów dachu nie zwieje Irma. Jak go wychodzi energooszczędność, ile

    Pojedź sobie na jakąkolwiek budowe.
    Pracowałem w czymś takim przez trzy lata.
    Z zasięgiem nie ma problemu.
    Energooszczędność to przedewszstkim grubość użytego izolatora.
    Dach to zależy od okolicy u mnie w okolicy MPZP pozwala na płaskie dachy.
    Wiec dlaczego nie?