  • 1. Data: 2016-07-27 22:28:57
    Temat: Domek letniskowy
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Zabieram się za budowę małego domku letniskowego.
    Konstrukcja szkieletowa z belek 10x10 i 10x5.
    Mam wątpliwość, co do "warstw" ściany zewnętrznej.
    Czy poprawnie będzie patrząc od zewnątrz
    - deska elewacyjna;
    - dystans ~2cm;
    - wiatroizolacja;
    - wełna mineralna (10cm);
    - paroizolacja;
    - płyta rigips ?
    Wątpliwość mam do dystansu. Czy musi być, czy powinien, a może
    niepotrzebnie będę się babrał i wiatroizolacja może przylegać do deski?

  • 2. Data: 2016-07-27 22:59:56
    Temat: Re: Domek letniskowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-27 o 22:28, Baczek pisze:
> [...]
    > Wątpliwość mam do dystansu. Czy musi być, czy powinien, a może
    > niepotrzebnie będę się babrał i wiatroizolacja może przylegać do deski?

    Jest OK poza szczelina. Deski bezposrednio do wiatroizolacji.

    Pozdro.. TK