  • 1. Data: 2019-06-26 16:11:42
    Temat: Drabina pionowa/ewakuacyjna
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Czy znajdę gdzieś taniej drabinę pionową, kotwioną do budynku, nazywaną
    też ewakuacyjną niż w taniedrabiny.pl?
    Wysłałem zapytania ofertowe do kilku firm, jakie tylko w Google
    znalazłem, ale większość kosztuje naprawdę sporo.
    Te drabiny Hermanna wychodzą najtaniej, ale nadal nie jest to jakaś
    super niska kwota. Może znacie jeszcze jakiś punkt z atrakcyjnymi cenami
    na takie rzeczy?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 2. Data: 2019-06-26 17:02:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    A pytałeś w lokalnych firmach co to płoty, bramy itp robią czy i za ile by drabine
    taką pospawali. Robota raczej banalnie prosta.

  • 3. Data: 2019-06-27 11:00:46
    Temat: Re: Drabina pionowa/ewakuacyjna
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 26.06.2019 o 17:02, Kris pisze:
    > A pytałeś w lokalnych firmach co to płoty, bramy itp robią czy i za ile by drabine
    taką pospawali. Robota raczej banalnie prosta.

    Niby tak, acz ja bym chciał zgodnie z BHP z koszem od przynajmniej tego
    3 metra nad ziemią. Więc trochę tego żelastwa się już zbiera. Więc może
    po prostu taniej się nie da...
    Na razie mam najtańszą wycenę na około 1700 zł brutto przy założeniu, że
    z 6 m wysokości budynku drabina zaczyna się od 2 metra dopiero.

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 4. Data: 2019-06-27 16:04:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-06-27 o 11:00, Kżyho pisze:

> [...]
    > Na razie mam najtańszą wycenę na około 1700 zł brutto przy założeniu, że
    > z 6 m wysokości budynku drabina zaczyna się od 2 metra dopiero.

    Lokalny kowal/spawacz też Ci zrobi drabinę z koszem i będzie zgodnie z
    BHP. Jedynie co, to nie będziesz miał żadnych atestów bo za to głównie
    się płaci w tych gotowych rozwiązaniach.
    Chociaż może i pan Mietek wystawi ci kwita, że drabinka, za kilka stów,
    jest zgodna z ISO, CE czy TUV?