  • 1. Data: 2018-06-02 22:45:05
    Temat: Drożdże piekarskie na pomidory i ogórki :-)
    Od: i...@g...pl

    https://poradnikogrodniczy.pl/oprysk-z-drozdzy-na-po
    midory-i-ogorki.php

    No no, nie słyszałam o tym wcześniej. Muszę wypróbować!

  • 2. Data: 2018-06-03 14:10:53
    Temat: Re: Drożdże piekarskie na pomidory i ogórki :-)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 2 czerwca 2018 22:45:06 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
    > No no, nie słyszałam o tym wcześniej. Muszę wypróbować!

    Wygląda nieźle. Znajomy dziadek szkodniki na roślinach tępi opryskami z mleka
    (ale niestety nie znam szczegółów). Pytanie czy to w jakiś sposób działa :>

    L.

  • 3. Data: 2018-06-03 14:27:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 03.06.2018 14:10, Lisciasty pisze:

    > Znajomy dziadek szkodniki na roślinach tępi opryskami z mleka
    > (ale niestety nie znam szczegółów). Pytanie czy to w jakiś sposób działa :>

    Według znajomej babci ten sposób działa, ale pod warunkiem, że nie opryskuje się
    pomidory mlekiem, tylko kładzie się nasączoną mlekiem kromkę chleba bezpośrednio
    pod korzenie pomidora. To są te szczegóły.

  • 4. Data: 2018-06-04 13:32:28
    Od: i...@g...pl

    Ze ZSIADŁEGO mleka. Na mączniaka. Podobno działa, ale nie weryfikowałam.

  • 5. Data: 2018-06-04 14:52:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 04.06.2018 13:32, i...@g...pl pisze:

    > Ze ZSIADŁEGO mleka. Na mączniaka. Podobno działa

    Albo z serwatki. Podobno. Na mączniaka.