  • 1. Data: 2020-12-22 09:15:31
    Temat: Drugie życie pelargoni
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    Korytko z balkonu przeniosłem na klatkę schodową z moimi pelargoniami...
    jest szansa,że przetrwają do wiosny? Nadal rosną...

    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

    Avast.

  • 2. Data: 2020-12-22 17:14:44
    Temat: Re: Drugie życie pelargoni
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-12-22 o 09:15, Krasnal pisze:
    > Korytko z balkonu przeniosłem na klatkę schodową z moimi pelargoniami...
    > jest szansa,że przetrwają do wiosny? Nadal rosną...

    Mają szansę.
    Trzeba czasem podlać aby ziemia nie stwardniała na kamień.
    Jak mają więcej światła i są zielone to częściej i trochę mocniej.
    Jak jest mniej światła i wyglądają na przysychające to rzadziej ale
    trochę podlewać.
    Na wiosnę będą miały odnóżki, które należy posadzić do ziemi aby były
    ładne nowe kwiaty.
    Stare też mogą zakwitnąć choć raczej mniej okazale.