  • 1. Data: 2016-10-17 10:23:16
    Temat: Drzwi wewnętrzne przesuwne
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Doradzicie jakieś sensowne jakościowo i parametrami wygłuszającymi drzwi
    wewnętrzne, przesuwne, naścienne, które też nie zabiją mnie ceną oczywiście?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 2. Data: 2016-10-17 23:10:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie by pasowaly takie co jak w dostawczaku przy otwieraniu wylaza na zewnatrz a przy
    zamykaniu chowaja sie ze nie wystaja.

  • 3. Data: 2016-10-18 08:08:56
    Temat: Re: Drzwi wewnętrzne przesuwne
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 października 2016 10:23:18 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
    > Doradzicie jakieś sensowne jakościowo i parametrami wygłuszającymi drzwi
    > wewnętrzne, przesuwne, naścienne, które też nie zabiją mnie ceną oczywiście?

    Poszukaj w okuciach Lagunych system do przesuwu drzwi.
    A potem w hurtowni płyt zamów płytę w takim wymiarze jak potrzebujesz.
    Tylko z wygłuszeniem musisz pomyśleć sam.

  • 4. Data: 2016-10-18 08:09:55
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 października 2016 23:10:16 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Mnie by pasowaly takie co jak w dostawczaku przy otwieraniu wylaza na zewnatrz a
    przy zamykaniu chowaja sie ze nie wystaja.

    Hettich ma w swojej ofercie ale cena z kosmosu.
    Samego systemy jezdnego oczywiście

  • 5. Data: 2016-10-18 09:33:39
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Mnie by pasowaly takie co jak w dostawczaku przy otwieraniu wylaza na zewnatrz a
    przy zamykaniu chowaja sie ze nie wystaja.

    Takie to by były w ogóle idealne, ale jak na razie takich nie widziałem
    w ofertach. I pewnie cena by była też kosmiczna, jak znam życie... :/

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 6. Data: 2016-10-18 09:35:58
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-10-18 o 08:08, Bolko pisze:

    > Poszukaj w okuciach Lagunych system do przesuwu drzwi.
    > A potem w hurtowni płyt zamów płytę w takim wymiarze jak potrzebujesz.
    > Tylko z wygłuszeniem musisz pomyśleć sam.

    Znalazłem w ofercie niektórych firm drzwi, które specjalnie mają większe
    tłumienie dźwięków. W tym często jakaś opadająca uszczelka itp.
    Tylko nigdzie się nie mogę doszukać - czy takie drzwi też jest opcja
    zamontować jako przesuwne? I czy w wersji przesuwnej jest sens takie
    montować, bo zapewne uszczelnienie wówczas nie jest tak dobre, jak przy
    zwykłych zamykanych?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 7. Data: 2016-10-18 12:32:44
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 października 2016 09:33:40 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
    przy zamykaniu chowaja sie ze nie wystaja.

    > Takie to by były w ogóle idealne, ale jak na razie takich nie widziałem
    > w ofertach. I pewnie cena by była też kosmiczna, jak znam życie... :/
    Coś koło 2 kzł ale nie jestem pewien.

  • 8. Data: 2016-10-18 12:48:27
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > zamontować jako przesuwne? I czy w wersji przesuwnej jest sens takie
    > montować, bo zapewne uszczelnienie wówczas nie jest tak dobre, jak przy

    Żona mnie nauczyła że wszystko da się zrobić.
    Kwestia tylko pieniędzy.
    A ja ją uczę że też trzeba czasu na to bo co chwila coś by zmieniała.
    A na poważnie:
    Ja kupiłem w Lagunie model Standard + podwójna płyta kosztowało mnie
    to coś koło 300 zł.
    W ten sposób masz zrobione drzwi przesuwne naścienne.

    A jak ma być cicho to pojawiają się problemy.
    Po pierwsze te drzwi muszą się zamknąć czyli dojechać do ściany przeciwległej.
    I tam stać.
    I albo nic nie robisz i drzwi walą w ścianę = dziura w ścianie
    Albo robisz amortyzator drzwi niedojeżdzają.
    Wiec trzeba kolejny system dociągający jak w szufladach.
    Tylko czy taki system będzie w stanie przesunąć płytę 2,5x 1,2?
    ja stwierdziłem że wcześniej czy później się spieprzy i zamontowałem amortyzator z
    bluma z dociągiem.
    Tylko że dociąg przy takiej masie nie wyrabia
    Efekt jest taki że zawsze jest szpara z przodu.

    No i masz szparę z tyłu pomiędzy drzwiami a ścianą.
    Możesz wstawić gumkę. Tylko że tak gumka zacznie ci brudzić drzwi.
    A drzwi zaczną ci brudzić ściane.
    Wniosek albo tanio albo dobrze.

    Jak coś mogę dodać, jedynej rzeczy jakiej nie zrobiłem a żałuję
    to systemu do prostowania dużych powierzchni.
    Przy 2,5 metra widać że płyta krzywa jak uj.

  • 9. Data: 2016-10-18 13:00:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Popatrzylem na ich strone i tak zamykanych jak w dostawczaku nie zauwazylem.

  • 10. Data: 2016-10-18 20:43:52
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 października 2016 13:00:17 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Popatrzylem na ich strone i tak zamykanych jak w dostawczaku nie zauwazylem.

    https://www.youtube.com/watch?v=AlTDOn--2sg

    http://www.hettich.com/blaetterkataloge/bkwc/?cat=Id
    eas-Book_Sliding-Doors_2015&lang=pl_PL#page_30

    system nazywa się in line