  • 1. Data: 2016-09-11 17:06:09
    Temat: Dynia zamiast ogórków
    Od: "leku" <l...@w...pl>

    Wysiałem w maju ogórki a we wrześniu
    mam do zbioru dynie :)
    To nie jest żart.
    Macie jakieś racjonalne wytłumaczenie na taką anomalię.
    Pestki dyni rozróżniam od nasion ogórków :)
    Przypadkowy wysiew też niemożliwy bo nigdy dyni nie uprawiałem.
    Ogórków trochę też było ale dynia zdominowała grządki.
    Jakieś mutanty czy co ?

    pozdrawiam
    leku

  • 2. Data: 2016-09-11 20:22:36
    Temat: Re: Dynia zamiast ogórków
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "leku" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wysiałem w maju ogórki a we wrześniu
    > Ogórków trochę też było ale dynia zdominowała grządki.

    Hejka. Nastąpiła po prostu dobra zmiana.
    Pozdrawiam nonszalancko Ja...cki

  • 3. Data: 2016-09-11 20:44:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Użytkownik "leku" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Nastąpiła po prostu dobra zmiana.
    > Pozdrawiam nonszalancko Ja...cki

    Skoro tak, to jutro idę popatrzeć, co na wierzbie urosło.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2016-09-12 09:06:33
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Hejka. Nastąpiła po prostu dobra zmiana.
    > Pozdrawiam nonszalancko Ja...cki
    ROTFL.
    thx za zajebiste zaczecie mojego dnia...
    tak btw
    to oidp to na szklarni w holland pracownice szczepily ogorki na podstawki z
    ... dyni ? chyba.... z dyni, z czegos w kazdym razie to bylo...
    ze niby korzen lepszy czy cos...
    jak nic dostawca nasion dla tego co je ostatecznie tutaj pakuje przestawial
    maszyne z jednego na drugie i dlatego byla mieszanka.
    jedno z racjonalnych wytlumaczen...
    a tak btw dynia.
    do zamknietego - nieuzywanego juz w tym roku kompostu zona wyrzucila
    kartofle, obierki...to byl akurat osttatni dosyp...
    jakosc jej obierania byla widocznei 'znakomita' skoro za pare dni bede z
    tego kompostu wyciagac wlasne kartofle...
    tak sobie mysle
    moze dynie tam na wiosne wsadze od gory... skoro kartofel urósł....
    na samym biohumusie powinny wyrosnac olbrzymie!
    takie dynie - te wielkie - to sie kupuje ot tak po prostu?
    one poza wygladem nadaja sie jeszcze do czegos?
    na pestki?

  • 5. Data: 2016-09-12 09:19:06
    Od: "leku" <l...@w...pl>

    Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup

[...]

    W międzyczasie doczytałem trochę o szczepieniu ogórka na podkładzie
    z dyni co ma zapewnić odporność na choroby.
    Może nasiona z tak wychodowanych ogórków w którymś kolejnym pokoleniu
    przejmują cechy dyni ?

    pozdr
    leku