  • 1. Data: 2014-08-02 15:21:37
    Temat: Dziura w scianie w piwnicy - czym zatkac ?
    Od: martusika <m...@n...eu>

    Cześć wam. Maz wyjechał a ja zauwazyłam że pękneła mi ściana w piwnicy w
    paru miejscach, jak zaczełam skrobać farbe bo odpadała. Zrobiła się
    dziura i w niej piasek ... czym to zatkać ?? bo pomalować to mąż
    pomaluje jak przyjedzie ale taka dziurki( wielkosci ok 10 cm, glebokosci
    ze 3 cm ) mnie wkurzają.
    Dzięki za wszelkie odp

  • 2. Data: 2014-08-04 09:52:54
    Temat: Re: Dziura w scianie w piwnicy - czym zatkac ?
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2014-08-02 15:21, martusika wrote:
> [...]
    > dziura i w niej piasek ... czym to zatkać ?? bo pomalować to mąż
    > pomaluje jak przyjedzie ale taka dziurki( wielkosci ok 10 cm, glebokosci

    A to z jakiej przyczyny te pęknięcia ?
    Mrówki ?
    Wypłucz piasek wodą pod ciśnieniem /szlaufem/
    i po prostu zagipsuj gipsem lub zaklej klejem.
    Użyj szpachelki.