  • 1. Data: 2017-09-09 20:50:40
    Temat: Dziwna rurka
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Kiedyś na działce, ktoś mi wbił rurkę około 1 cala.
    Była ona na tyle dziwna, że nie szło jej wyciągnąć.
    Na końcu miała ruchomą "łopatkę" (coś jak połowa grotu strzały), która
    blokowała możliwość wyciągnięcia, musiałem prawie całą rurkę odkopać,
    żeby ją wydobyć.
    Kojarzy może ktoś co to by było? Przydałoby mi się kilka sztuk, ale na
    działce więcej nie ma, a w necie nie wiem czego szukać.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-09-10 10:24:22
    Temat: Re: Dziwna rurka
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-09 o 20:50, Baczek pisze:
> [...]
    > Kojarzy może ktoś co to by było? Przydałoby mi się kilka sztuk, ale na
    > działce więcej nie ma, a w necie nie wiem czego szukać.

    Może coś takiego:
    https://goo.gl/images/wdHhWW ?

    --
    Pete

  • 3. Data: 2017-09-11 20:34:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > Kojarzy może ktoś co to by było? Przydałoby mi się kilka sztuk, ale na
    > działce więcej nie ma, a w necie nie wiem czego szukać.

    A wykręcić się nie dało?
    https://e-armet.pl/pl/p/KWZ-kotwa-wkrecana-do-ziemi/
    165

  • 4. Data: 2017-09-11 20:42:50
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-09-11 o 20:34, t-1 pisze:

    > A wykręcić się nie dało?
    > https://e-armet.pl/pl/p/KWZ-kotwa-wkrecana-do-ziemi/
    165

    A tu masz rurę.

    http://allegro.pl/wkret-kotwa-do-gruntu-ziemi-1650mm
    -latwy-montaz-i6954862935.html

  • 5. Data: 2017-09-12 18:39:36
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > A wykręcić się nie dało?
    > https://e-armet.pl/pl/p/KWZ-kotwa-wkrecana-do-ziemi/
    165

    Nie dało się wykręcić.
    To była rurka, nie pręt, na końcu coś jak grot strzały przecięty pionowo
    na dwie części. Przy wbijaniu "chowały" się częściowo do rurki powodując
    jakiś tam, niewielki, opór przy wbijaniu, ale przy próbie wyciągnięcia,
    wyłaziły łopatki na zewnątrz uniemożliwiając wyciągnięcie.

  • 6. Data: 2017-09-12 20:46:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 września 2017 18:39:42 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:

> [...]
    > jakiś tam, niewielki, opór przy wbijaniu, ale przy próbie wyciągnięcia,
    > wyłaziły łopatki na zewnątrz uniemożliwiając wyciągnięcie.

    łatwo cos takiego samemu zrobić. Jak nie znajdziesz gotowca to zrobisz Sobie w
    godzinę.

  • 7. Data: 2017-09-12 20:52:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Baczek pisze:

> [...]
    > jakiś tam, niewielki, opór przy wbijaniu, ale przy próbie wyciągnięcia,
    > wyłaziły łopatki na zewnątrz uniemożliwiając wyciągnięcie.

    Cholera, tak sobie myślę, może to harpun na wieloryby?

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2017-09-13 09:32:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Cholera, tak sobie myślę, może to harpun na wieloryby?

    Podałem wcześniej linka. To słupek graniczny jest :)

    --
    Pete