  • 1. Data: 2014-11-23 15:20:48
    Temat: Dźwignie do zaworów kulowych
    Od: thin-man <d...@o...pl>

    Witam

    Kilka lat temu spółdzielnia wymieniała zawory kulowe w pionach.
    Niestety po kilku sekwencjach otwierania i zamykania ułamały się
    dźwignie, wykonane z jakiegoś kiepskiego metalu.

    Czy ktoś wie czy można gdzieś dokupić same dźwignie do zaworów kulowych?
    Najlepiej jeśli można zamówić przez internet.

    thinman

  • 2. Data: 2014-11-23 15:25:12
    Temat: Re: Dźwignie do zaworów kulowych
    Od: masti <g...@t...hell>

    thin-man wrote:

> [...]
    >
    > Czy ktoś wie czy można gdzieś dokupić same dźwignie do zaworów kulowych?
    > Najlepiej jeśli można zamówić przez internet.

    krótkie szukanie pokazuje np.
    <http://www.termgaz.pl/c.p/-zawory-kulowe-do-wody.hg
    .html>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-11-23 16:39:15
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    thin-man wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś wie czy można gdzieś dokupić same dźwignie do zaworów
    > kulowych? Najlepiej jeśli można zamówić przez internet.

    google ci nie działa?
    http://www.ferro.pl/produkt-raczki-do-zaworu-kuloweg
    o-2258-RKP.html

  • 4. Data: 2014-11-23 16:57:01
    Od: thin-man <d...@o...pl>

    W dniu 23.11.2014 o 16:39, Jeffrey pisze:

    > google ci nie działa?
    > http://www.ferro.pl/produkt-raczki-do-zaworu-kuloweg
    o-2258-RKP.html

    Działa :-) tylko od znalezienia czegoś w katalogu do znalezienia sklepu,
    który ma taką mało chodliwą i tanią rzecz w ofercie jeszcze daleka droga.

    Dzięki masti sklep już znaleziony.

    thinman