  • 1. Data: 2020-09-08 17:06:27
    Temat: Ekipa
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Zamówiłem ekipę do malowania domu.

    Przyjechał misio, obejrzał, wyliczył.

    Ekipa weszła. Pomalowała większą połowę i stwierdziła że dalej nie będą
    malowac. Bo jest zadaszenie nad tarasem.

    Misio widział w co się pakuje. Ale misio dowidział bardziej, najwidoczniej.

    Zostałem z pomalowanym domem w 2/3.

    Jak żyć?

    A na serio: czy jest jakaś metoda na to aby nad zadaszeniem tarasu,
    poliwęglanowym, szerokim na 5m, przewiesić rusztowanie? To jest na oko
    5-6 metrów ściany szczytowej nad zadaszeniem.

    Pierwotny plan misia to było ułożenie na tych panelach styropianu i
    rusztowania. Ale być może po solidnym wyspaniu się plan okazał się być
    niekoniecznie sensowny.

    Mam opcje awaryjne:
    a) alpiniści, albo choć beskidziści z dachu (ale spadek ostry)
    b) jakiś kosz na wysięgniku (ale nie ma gdzie wjechać duzym, są jakieś
    małe?)
    c) rozebrać zadaszenie (fastlock, to nie jest ładwa robota, to jest fast
    lock, ale zdecydowanie nie fast unlock, roboty na kilka dni bo paneli
    szkoda)

    No i d... to będzie nasta ekpia która coś spierniczyła. To chyba już
    13:0 jeśli chodzi o budowlankę.

  • 2. Data: 2020-09-08 17:44:28
    Temat: Re: Ekipa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby pyta:

    Tu jest kilka pomysłów: https://youtu.be/mguz714gZB0

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2020-09-08 17:46:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/09/2020 17:44, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Tu jest kilka pomysłów: https://youtu.be/mguz714gZB0

    Entropia internetu dziękuje.

  • 4. Data: 2020-09-08 17:55:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Sep 2020 17:06:27 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Zostałem z pomalowanym domem w 2/3.
    > Jak żyć?

    Opłacało się kogoś do tego wynajmować? Czy to miało być malowanie
    wyścigowe?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2020-09-08 18:11:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/09/2020 17:55, Marek wrote:
    > Opłacało się kogoś do tego wynajmować? Czy to miało być malowanie
    > wyścigowe?

    Nie, ale raczej sam z rusztowaniem nie będę w stanie pracować z powodów
    logistycznych. To raczej kalkulacja kosztów i możliwości własnych oraz
    ryzyka, jednak jak się ma kręgosłup łamać, to dlaczemi mi?

    Ponadto przyznaje: malowanie mi nie idzie. Mogę robić elektrykę,
    elektronikę, programować. Ale malowanie pęzlem mnie przerasta, widać po
    efektach moich własnych wypocin w tym temacie, smugi, zacieki itd itp.
    Do tego trzeba habilitacje.

  • 6. Data: 2020-09-08 18:15:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > b) jakiś kosz na wysięgniku (ale nie ma gdzie wjechać duzym, są jakieś
    > małe?)

    są takie w postaci przyczepki samochodowej lub gąsienicowe - malutkie
    jak złożone a całkiem długie wysięgniki. Wczoraj akurat takiego malucha
    widziałem. Jak wjedzie samochód osobowy to i to się zmieści.

    na zdjęciach to wygląda tak:
    https://www.google.com/search?q=podno%C5%9Bnik+g%C4%
    85sienicowy

  • 7. Data: 2020-09-08 20:37:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 września 2020 o 17:44:30 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > heby pyta:

    > Tu jest kilka pomysłów: https://youtu.be/mguz714gZB0
    >
    > --
    > Jarek
    Miło popatrzeć na pracę fachowców.

  • 8. Data: 2020-09-08 23:40:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    heby pisze tak:

> [...]
    > c) rozebrać zadaszenie (fastlock, to nie jest ładwa robota, to
    > jest fast lock, ale zdecydowanie nie fast unlock, roboty na kilka

    jajka wypełnione farbą

  • 9. Data: 2020-09-09 08:30:36
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > jajka
    popieram.
    strusie.
    powstana takie sloneczniki, pistoletem do paitball czy jak to tam sie pisze
    dorysowac oczka i gitara.
    weselej troche bedzie na swiecie.

  • 10. Data: 2020-09-09 09:15:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Sep 2020 18:11:48 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Ponadto przyznaje: malowanie mi nie idzie. Mogę robić elektrykę,
    > elektronikę, programować.

    Dziwne, jak dotąd się sprawdzało, że każdy elektronik i programista
    umie też malować i gotować.

    --
    Marek