  • 1. Data: 2020-08-05 09:02:00
    Temat: Ekipa - okolice Władysławowa
    Od: l...@g...com

    Chcemy zbudować domek letniskowy całoroczny w okolicach Władysławowa. Domek bardzo
    prosty (na planie prostokąta, ogrzewanie tylko elektryka, wentylacja raczej
    mechaniczna, ściany ceramika lub silka + 15 styropianu, dach z blachy lub dachówki
    ceramicznej + wełna 30, nad częścią antresola na stropie drewnianym). I tu dwa
    pytania:
    1) Ma ktoś namiary na ekipę z tego terenu. Dom w technologii tradycyjnej (jakoś
    szkielety do mnie nie przemawiają).
    2) Ile teraz kosztuje projekt indywidualny? Pytam bo podoba nam się rozkład jednego
    projektu ale jest w szkielecie i chcielibyśmy go przerobić. Jak ktoś ma sprawdzonego
    projektanta to też poproszę namiary.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2020-08-05 09:20:40
    Temat: Re: Ekipa - okolice Władysławowa
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.08.2020 o 09:02, l...@g...com pisze:
> [...]
    projektu ale jest w szkielecie i chcielibyśmy go przerobić. Jak ktoś ma sprawdzonego

    Koszt projektu domu jednorodzinnego o wymiarach 6m x 8m z dachem
    dwuspadowym i poddaszem do zagospodarowania 4kzł. Dom w konstrukcji
    szkieletowej, ale to nie miało chyba wpływu na koszt projektu.
    Znajomy u innego projektanta za podobny zapłacił 500zł mniej.
    Południowe kresy woj. pomorskiego.

  • 3. Data: 2020-08-05 10:30:07
    Od: l...@g...com

    W dniu środa, 5 sierpnia 2020 09:21:10 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:
> [...]
    > szkieletowej, ale to nie miało chyba wpływu na koszt projektu.
    > Znajomy u innego projektanta za podobny zapłacił 500zł mniej.

    Dzięki, a można prosić o namiary na architekta/biuro projektowe?

  • 4. Data: 2020-08-05 10:55:15
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, August 5, 2020 at 9:02:01 AM UTC+2, l...@g...com wrote:

    > 2) Ile teraz kosztuje projekt indywidualny? Pytam bo podoba nam się rozkład jednego
    projektu ale jest w szkielecie i chcielibyśmy go przerobić. Jak ktoś ma sprawdzonego
    projektanta to też poproszę namiary.

    Ja bym na początek zapytał autora tego projektu...

  • 5. Data: 2020-08-05 11:26:38
    Od: l...@g...com

    W dniu środa, 5 sierpnia 2020 10:55:16 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    jednego projektu ale jest w szkielecie i chcielibyśmy go przerobić. Jak ktoś ma
    sprawdzonego projektanta to też poproszę namiary.

    > Ja bym na początek zapytał autora tego projektu...

    Zapytam... ale przygotowuje się też na inne opcje bo:
    1) Autor jest zza granicy i może nie znać naszych reali,
    2) To naprawdę prosty domek.

    Szukam też podobnego gotowego projektu. W sumie coś koło 7 x 6 m + dach dwuspadowy
    bez ścian nośnych w środku i bez stropu. Jeden pion wentylacyjny i to opcjonalnie (bo
    zastanawiam się nad wentylacją mechaniczną.

  • 6. Data: 2020-08-06 22:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik l...@g...com ...

> [...]
    > dach dwuspadowy bez ścian nośnych w środku i bez stropu. Jeden
    > pion wentylacyjny i to opcjonalnie (bo zastanawiam się nad

    7x5 to najwiekszy jaki mozna zbudowac bez pozwolenia wiec zapewne jest
    troche darmowych projektów w sieci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.