  • 1. Data: 2018-11-30 16:57:16
    Temat: Ekran projekcyjny - naciągnięcie sprężyn
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kupiłem ekran taki na sprężynach samo zwijający.
    Żeby było łatwiej odkręciłem sobie jeden bok.
    No i niestety ekran mi się nie zwija do końca.
    Próbowałem naciągnąć sprężyne ale chyba za mało.
    A więcej nie jestem w stanie bo nie jestem w stanie utrzymać
    i jednocześnie złożyć.
    W internecie nic nie mogę znaleść.
    Ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2018-11-30 23:29:51
    Temat: Re: Ekran projekcyjny - naciągnięcie sprężyn
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 30.11.2018 o 16:57, Bolko pisze:
> [...]
    > Próbowałem naciągnąć sprężyne ale chyba za mało.
    > A więcej nie jestem w stanie bo nie jestem w stanie utrzymać

    założyć ponownie drugi bok ?

  • 3. Data: 2018-12-01 13:10:35
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 30 listopada 2018 23:29:47 UTC+1 użytkownik pilocik napisał:

    > założyć ponownie drugi bok ?

    dla potomnych

    https://www.youtube.com/watch?v=3kq_aX1C77U