  • 1. Data: 2013-09-11 00:26:08
    Temat: Electro.pl Opineo i Monster
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Post wychodził z oporami i nie widzę go tam, gdzie trzeba, zatem ponawiam wysyłkę.

    Eneuel do Opineo 2 września 2013:

    1. Zero wsparcia technicznego ze strony sklepu.
    2. Mija miesiąc od kupna -- nadal brak obiecanego
    bonu wakacyjnego (wartego 100 złotych) i brak
    odpowiedzi sklepu w tej sprawie, choć były dwie
    formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna
    i kilka m@ili.
    3. Telefon otrzymałem z drobną wadą.

    Odpowiedź ELECTRO.pl z 10 września 2013:

    Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail
    podany w zamówieniu podczas jego realizacji. Stosowna
    wiadomość została wygenerowana ponownie i przesłana do
    Klienta. W kwestii usterki telefonu klient otrzymał
    wyczerpujące informacje i instrukcje dotyczące sposobu
    rozwiązania problemu. W ocenie sklepu opinia jest
    nierzetelna i krzywdząca w związku z powyższym
    wnosimy o usunięcie opinii.

    Eneuel odpowiada:

    Electro.pl pisze -- 'Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres
    e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji'. Tymczasem 2 dni po
    odbiorze smartfonu rozmawiałem telefonicznie i dowiedziałem się o tym,
    że bon **zostanie dopiero wysłany** w ciągu 7 dni. (nie wiem, jak te
    dni miałyby być liczone) ZTCP rozmowa była rejestrowana, dlatego można
    słowa moje sprawdzić/zweryfikować.

    W kwestii złej (fabrycznej) konfiguracji APN nie dostałem żadnej
    podpowiedzi czy pomocy, choć zapewne taka zła konfiguracja dotyczy
    nie tylko tego egzemplarza, ale każdego takiego smartfonu.

    W kwestii żółtej plamki na dole ekranu (wady tego egzemplarza) Electro.pl
    zwodził mnie -- najwyraźniej w celu przeciągnięcia sprawy w czasie tak,
    abym nie mógł skorzystać z czasu danego mi ustawowo na rezygnację z zakupu.

    Do tej pory nie mam obiecanego mi bonu wakacyjnego, choć otrzymuję od
    Electro.pl często korespondencję (spam) co wskazuje na to, że Electro.pl
    zna mój @dres m@ilowy. Dziś (10 września) otrzymałem taką informację:

    Bon wakacyjny został wysłany na podany adres
    e-mail podczas realizacji zamówienia.
    W dniu wczorajszym została przekazana informacja do działu IT
    o ponownej wysyłce bonu na Pana adres e-mail. Proszę zatem
    o weryfikację skrzynki pocztowej z uwzględnieniem folderu spam.

    W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.

    Nie ma bonu ani w spamie (są tam dwa m@ile z 09 września i 4 m@ile z 10
    września,
    ale żaden z nich nie zawiera wiadomego bonu) ani wśród m@ili użytecznych. Bon to
    m@ilowy przekaz, numer -- bez możliwości wielokrotnego wykorzystania, dlatego
    moim
    zdaniem jego ewentualna ponowna wysyłka nie może być problemem.

    Nie znam innych przypadków niedocierania m@ili do mnie na to konto.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-09-12 01:19:26
    Temat: Re: Electro.pl Opineo i Monster
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l0o6a7$hka$...@n...news.atman.pl

    Electro.pl przysłał kolejny m@il (o wymiataniu
    cenowym) ze spamem -- ale bonu wakacyjnego nie
    przysłał. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-09-12 14:41:22
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

> [...]
    > bonu wakacyjnego (wartego 100 złotych) i brak
    > odpowiedzi sklepu w tej sprawie, choć były dwie
    > formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna

    No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak
    cię wydymano?

  • 4. Data: 2013-09-12 16:02:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jingiel" l0scpo$ok0$...@n...news.atman.pl

    > No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak cię wydymano?

    Napisałem, aby przestrzec i aby wyjaśnić.

    Szkoda, że jesteś niedomyślny?

    Może Ty jesteś domyślny, ale inni są i niedomyślni, i nieśmiali,
    więc modlili się, aby ktoś inny zapytał -- i padło na Ciebie. :)

    Moim zdaniem należy omijać takie sklepy jak Electro.pl
    pomimo rzekomo dobrej renomy/reputacji tych sklepów.

    -=-

    Bonu nadal nie ma. Sprawdziłem też, czy aby na pewno podałem poprawny
    @dres m@ilowy -- podałem poprawny. Skopiowałem (za pomocą CtrlC i CtrlV)
    @dres podany w zamówieniu (mam potwierdzenie zamówienia przysłane przez
    Electro.pl -- odpada ewentualność pomyłki, skoro kopiuję to, co Electro
    do mnie odesłał jako potwierdzenie składania zamówienia) podany @dres
    i wysłałem nań pusty m@il, który doszedł do mnie bezproblemowo
    i bezzwłocznie. Stosowny fragment potwierdzenia zamieszczam poniżej:

    Poniżej znajdziesz link, który pozwoli Ci dokonać szybkiej
    płatności za pomocą serwisu płatności.pl. Dokonanie płatności
    jest dla nas jednocześnie potwierdzeniem zamówienia.

    Po otrzymaniu z banku potwierdzenia przelewu, natychmiast
    przystąpimy do realizacji zamówienia.

    Możesz na bieżąco śledzić status realizacji Twojego zamówienia
    oraz przesyłki, na naszej stronie www.ELECTRO.pl po zalogowaniu
    się w panelu MOJE KONTO (tylko dla zarejestrowanych klientów).
    Tu dokonaj płatności:PayU

    DANE DO DOSTAWY:

    E-mail: e...@g...com
    Imię (lub nazwa firmy): Leszek
    Nazwisko (lub NIP): Ciszewski

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-09-13 18:14:57
    Od: Jawi <t...@t...com>

    W dniu 2013-09-12 14:41, Jingiel pisze:

    > No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak
    > cię wydymano?

    I bardzo dobrze, że napisał :)
    Sklep reklamuje się w necie, cuda na kiju panie. To niech wszelkie
    opinie o nim tez będą w necie.

  • 6. Data: 2013-09-13 20:31:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jawi" 52333a04$0$1212$6...@n...neostrada.pl

    wydymano?

    > I bardzo dobrze, że napisał :)
    > Sklep reklamuje się w necie, cuda na kiju panie. To niech wszelkie opinie o nim tez
    będą w necie.

    Dlatego napisałem, aby innych przestrzec.

    Dlaczego sklep ma dobrą opinię? Wystarczy, że przyzwoicie szybko
    dostarczy przesyłkę (2 czy 3 dni to raczej jeszcze przyzwoicie
    szybko?) i przesyłka będzie przeciętnie zapakowana, a recenzja
    będzie neutralna pomimo tego, że poziom obsługi określę jako
    ,,poniżej krytyki'' i zauważę, iż ,,nigdy w życiu nie polecę
    tego sklepu''. Towaru może w ogóle nie być :) w przesyłce lub
    może być kompletnie uszkodzony czy zniszczony -- oby przesyłka
    szybko dotarła i nie była uszkodzona...

    Jeśli ktoś nie wierzy -- niech spróbuje dodać opinię.

    http://www.opineo.pl/opinie/electro-pl

    Nie trzeba wybierać sklepu, nie trzeba wpisywać swoich danych, można
    ograniczyć się do wybrania w formularzu tego, o czym wyżej napisałem.

    -=-

    Warto zastanowić się nad tym, kto sponsoruje akcje typu Opineo czy
    opinie Ceneo i im podobne. Być może ten, kto jest ,,obiektywnie''
    oceniany przez te ,,inicjatywy''.

    Obiecanego bonu wakacyjnego nadal nie ma.

    -=-

    A Tobie dzięki za wsparcie. Ludzie szli na barykady, ginęli,
    cierpieli -- aby teraz cwaniactwo drwiło z ludzi, zamykało
    tak zwane usta itd... Nowa Polska.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-09-14 20:24:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jawi" <t...@t...com>

    > I bardzo dobrze, że napisał :)
    > Sklep reklamuje się w necie, cuda na kiju panie. To niech wszelkie opinie
    > o nim tez będą w necie.

    Dokładnie. Dzięki takim informacjom możemy dowiedzieć się jakie problemy
    pojawiają się przy zakupach.

    Niejakie Morele przesyłało mi np sprzęt komputerowy przez 2 miesiące
    (zamiast kilku dni) podając w międzyczasie kolejno 3 różne i generalnie
    wykluczacjące się powody niedostarczenia.

  • 8. Data: 2013-09-15 15:48:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "John Kołalsky" l12ab6$6cm$...@m...internetia.pl

> [...]

    > 2 miesiące (zamiast kilku dni) podając w międzyczasie
    > kolejno 3 różne i generalnie wykluczacjące się powody

    IMO po 2 miesiącach powinni dać za freeko coś drobnego (kartę pamięci)
    lub solidnie zmniejszyć cenę czegoś drogiego. (całego komputera)

    -=-

    Najfajniejsze są żale sklepów internetowych/wysyłkowych związane
    z istnieniem wielkopowierzchniowych galerii handlowych zwanych
    hipermarketami, z którymi te sklepy wysyłkowe ponoć nie mogą
    konkurować.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'