  • 1. Data: 2019-10-03 13:59:52
    Temat: Elewacja, ocieplanie a temperatury powietrza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Dotarłem do etapu ocieplania elewacji. ;)
    No ale pogoda jest jaka jest: deszcze, w nocy 4 stopnie a za chwile moga
    byc przymrozki. W dzien koło 10 to pewnie idealnie ale martwie sie tymi
    nocami / rankami.

    Czy taka temperatura (zwłaszcza mozliwe przymrozki) przeszkadza w
    kładzeniu styro, kleju albo tynku?

    Ekipa skonczyłaby pewnie dopiero na poczatku listopada.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 2. Data: 2019-10-03 14:19:46
    Temat: Re: Elewacja, ocieplanie a temperatury powietrza
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 13:59:53 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Czy taka temperatura (zwłaszcza mozliwe przymrozki) przeszkadza w
    > kładzeniu styro, kleju albo tynku?

    Nie przeszkadza.

  • 3. Data: 2019-10-03 14:27:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.10.2019 13:59, Budzik wrote:
    > Czy taka temperatura (zwłaszcza mozliwe przymrozki) przeszkadza w
    > kładzeniu styro, kleju albo tynku?

    Kłaść trzeba przy dodatniej. W nocy może tam być w okolicy zera - nie
    przeszkadza.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2019-10-03 17:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Kłaść trzeba przy dodatniej. W nocy może tam być w okolicy zera - nie
    > przeszkadza.

    ok dziekuje za uspokojenie. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 5. Data: 2019-10-03 21:47:48
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2019-10-03 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > ok dziekuje za uspokojenie. :)

    Przerabiałem i ja ten temat, ekipa się opóźniała i kładła późną
    jesienią. Zastanawiałem się dlaczego nie można kłaść przy ujemnych
    temperaturach, skoro beton można lać chyba nawet przy -10.
    No i wyszło, że betonu jest gruba warstwa, a kleju cienka, i nie ma
    takich dodatków, które zabezpieczyłyby przed przemarzaniem.

  • 6. Data: 2019-10-06 02:01:11
    Od: ks <b...@b...pl>

    W dniu 2019-10-03 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]
    > kładzeniu styro, kleju albo tynku?
    >
    > Ekipa skonczyłaby pewnie dopiero na poczatku listopada.

    Znam przypadek gdzie tynk na styro (silikatowo/silikonowy OIDP) był
    kładziony w czasie gdy było 2-3 stopnie poniżej zera i wszystko do
    zerwania. Tynk zaczął odchodzić. Roboty ze zrywaniem dużo więcej niż z
    kładzeniem.

    K.S.

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 7. Data: 2019-10-06 20:13:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.10.2019 02:01, ks wrote:
    > Znam przypadek gdzie tynk na styro (silikatowo/silikonowy OIDP) był
    > kładziony w czasie gdy było 2-3 stopnie poniżej zera i wszystko do zerwania.

    Jak kładli na goły styro, to nic dziwnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2019-10-07 06:33:41
    Od: ks <b...@b...pl>

    > Jak kładli na goły styro, to nic dziwnego.

    Kładli zgodnie ze sztuką, Był podkład i siatka.

    ---

  • 9. Data: 2019-10-07 09:01:50
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.10.2019 06:33, ks wrote:
    > Kładli zgodnie ze sztuką, Był podkład i siatka.

    Jak by kładki zgodnie ze sztuką, to by chyba nie odpadł? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2019-10-07 09:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    > kładzeniu styro, kleju albo tynku?
    >
    > Ekipa skonczyłaby pewnie dopiero na poczatku listopada.

    Odpuszczam, podejde do tematu na wiosne.
    Zobaczyłem efekt działania ekipy która miała mi to kłasc i
    podziekowałem...
    Wczesniejsze realizacje robili w 5-6 osób, teraz robią w dwójke i to jest
    jakas masakra...

    Dach ociepliłem, piec wymieniłem, zobacze jak to wpłynie na rachunki za
    ogrzewanie.

    A na wiosne podejde do tematu ponownie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,