  • 1. Data: 2019-08-21 12:38:09
    Temat: Enea chce mi zrobić dobrze?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dostałem pisemko z Enei, gdzie bezpłatnie oferują zwiększenie mocy umownej
    przyłącza do wartości ograniczanej przez zabezpieczenie przedlicznikowe.
    Jednocześnie kolejny akapit zawiera pogróżkę, że jak mi zamontują kiedyś
    ąteligętny licznik to w razie przekroczenia poboru ponad moc umowną będą
    mnie karać. Jak prawdziwy Polak szukam od razu haczyka w przypadku takiego
    nagłego ataku dobroci dostawcy prundu. Ktoś wie może co oni kombinują? :>
    Za ilość kW na przyłączu chyba więcej się nie płaci abonamentu. Chyba że się
    płaci, muszę w taryfę zajrzeć...

    L.

  • 2. Data: 2019-08-21 12:46:35
    Temat: Re: Enea chce mi zrobić dobrze?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 sierpnia 2019 12:38:11 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > Jednocześnie kolejny akapit zawiera pogróżkę, że jak mi zamontują kiedyś
    > ąteligętny licznik to w razie przekroczenia poboru ponad moc umowną będą

    Dlaczego Ciebie?
    Skoro przyznali Tobie jakąś tam moc umowna to niech zrobią tak abyś nie miał
    możliwości jej przekroczyć. Jak z netem- masz umowę do iluś tam Mb/s i więcej nie
    dasz rady

> [...]
    > Za ilość kW na przyłączu chyba więcej się nie płaci abonamentu. Chyba że się

    Kilka tygodni temu opisywałem co Energa kombinuje.
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!searchin/pl.
    misc.budowanie/energa%7Csort:date/pl.misc.budowanie/
    WV1dASgpjto/J8EOurAHBgAJ

    Generalnie podejrzewam ze najbardziej chodziło im o "opłatę handlowa"- a to 17zł na
    miesiąc. Do tej pory takiej opłaty nie płacę
    Sprawdź może u Ciebie przy okazji chcą właśnie jakąś stała opłatę dodać.

  • 3. Data: 2019-08-22 13:32:45
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > nagłego ataku dobroci dostawcy prundu. Ktoś wie
    > może co oni kombinują? :>
    > Za ilość kW na przyłączu chyba więcej się nie

    Jeśli masz grupę taryfową G, to oczywiście nie
    zapłacisz wyższych rachunków w przypadku
    zwiększenia mocy umownej. W innych grupach
    taryfowych i owszem, niektóre opłaty (stała,
    przejściowa) są uzależnione od mocy umownej.
    Akurat opłata abonamentowa nie zależy od mocy
    umownej w żadnej grupie taryfowej.

    Obecna taryfa mówi, że gospodarstwa domowe (grupa
    taryfowa G) nie są obciążane opłatami za
    przekroczenie mocy umownej. Ale jak będzie w
    przyszłości - nie wiadomo.

  • 4. Data: 2019-08-22 14:22:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.08.2019 13:32, brunet.wp wrote:
    > Ale jak będzie w
    > przyszłości - nie wiadomo.

    Na pewno taniej w końcu to rodzima firma ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info