  • 131. Data: 2019-01-10 10:05:51
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 06 Jan 2019 01:56:10 GMT, w <X...@l...net>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Pierwszy raz w życiu usłyszałem o tym gównie.

    To chyba problem twojego ciasnego umysłu.

  • 132. Data: 2019-01-10 10:06:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 6 Jan 2019 12:25:33 +0100, w <q0sojh$8db$1@node2.news.atman.pl>, Janusz
    <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Jak widzisz miałeś sporo szczęścia że wyszedłeś stamtąd żywy.

    Startujesz w konkursie na tytuł idioty roku?

  • 133. Data: 2019-01-10 10:09:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Jan 2019 11:35:07 +0100, w <q0va0r$l97$1@dont-email.me>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

    > Niestety, jak widzisz, większość tak właśnie rozumuje :-(

    Nie sądzę, że większość. A paroma idiotami nie warto się przejmować.

  • 134. Data: 2019-01-10 10:12:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Jan 2019 09:02:13 +0100, w <q11le5$abh$2@dont-email.me>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

    > Jakiego stanowiska znowu??
    > To nie urzędnik przecież.

    Czyli w prywatnych firmach nie istnieją stanowiska?

  • 135. Data: 2019-01-10 11:56:27
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 08.01.2019 o 21:51, Budyń pisze:
    > W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 21:45:17 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > a różnie to bywa, ja to po piwku nie wsiadam tylko dlatego ze jest zakaz. Gdyby nie
    było to po jednym bym pojechał.

    No ale dopuść w Polsce jazdę po jednym piwku, to Ci tabuny zaczną śmigać
    po piątym również i bez opanowania... :/

    --
    /__/_* /