  • 11. Data: 2019-01-05 23:36:01
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-05 o 23:28, Uzytkownik pisze:

> [...]
    >
    > Wtłaczanie świeżego, natlenionego powietrza ma też inny cel poza
    > usunięciem dymu i oddymieniem drogi ewakuacji.  Gromadzący się w
    > budynku dym podgrzewa to co jeszcze się nie pali i potrafi podgrzać do
    > temperatury samozapłonu. Świeże, natlenione powietrze obniża
    > temperaturę i zabezpiecza przed samozapłonem.
    >
    > Każdy wyższy budynek wielorodzinny oraz każdy budynek użyteczności
    > publicznej obecnie musi być wyposażony w system oddymiania. W tym celu
    > montuje się specjalne klapy oddymiające oraz nawiewne, które w
    > przypadku pożaru są automatycznie otwierane.

    P.S.

    Często wraz ze świeżym powietrzem wtłacza się mgłę wodną.

  • 12. Data: 2019-01-05 23:51:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Woda w wodociagach raczej pewna. Prawdopodobienstwo ze jednoczesnie sie zapali i
    akurat w tym momencie nie bedzie wody w wodociagu jakies jest ale jest tak male ze
    nie bral bym tego pod uwage. Tego typu instalacje robi sie po to zeby nigdy sie nie
    przydaly. Cos jak skladka zdrowotna. Najlepiej jak sie ja placi cale zycie i nigdy
    nie skorzysta. Ale ktos moze miec pecha i dzieki skladkom wplaconym przez cale zycie
    przez innych ma szanse na leczenie. Oczywiscie trzeba brac pod uwage ze tym pechowcem
    mozemy byc my. Sa i sytuacje ze nie warto kogos leczyc. Uzytkownik jest takim
    przypadkiem. Na nogi go warto leczyc ale na glowe to wyrzucone pieniadze.

  • 13. Data: 2019-01-05 23:53:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestes tak wielkim wiejskim chamem, durniem itd ze jak bym napisal ze gowno smierdzi
    to napiszesz ze nie mam racji bo pachnie. A teraz pozwalam ci napisac cos glupiego.

  • 14. Data: 2019-01-06 00:26:55
    Od: l...@g...com

    Przy pożarze pewnie tak, ale przy dobrej wentylacji nie byłoby stężenia wybuchowego
    propan butanu. Z tego co piszą capiło tam konkretnie.
    Inna sprawa, to dyskusyjny jest taki system ogrzewania w pomieszczeniach tego
    rodzaju. Działalnośc obliczona na zysk najtanszym kosztem.

  • 15. Data: 2019-01-06 00:31:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jestes tak wielkim wiejskim chamem, durniem itd ze jak bym napisal ze gowno
    smierdzi to napiszesz ze nie mam racji bo pachnie. A teraz pozwalam ci napisac cos
    glupiego.

    Pozostawię to bez komentarza. Każdy kto chce sprawdzić który z nas ma
    rację, znajdzie setki filmów na YouTube. Także nagranych kamerkami
    zamontowanymi na hełmach strażaków w trakcie akcji gaśniczych. Tobie zaś
    radzę więcej pokory, bo nie jesteś omnibusem i zanim udzielisz kolejnej,
    szkodliwej porady spróbuj się zapoznać z tematem i sprawdzić czy aby nie
    robisz z siebie idioty.

  • 16. Data: 2019-01-06 01:03:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co sie produkujesz jak nie chcesz komentowac? Baran jestes i tyle.

  • 17. Data: 2019-01-06 02:56:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    nadir pisze tak:

    > Nawet do wczoraj nie rozumiałem fascynacji tymi "rumami" i
    > uważałem, że trzeba mieć nieźle nasrane we łbie żeby płacić za to,
    > żeby się dać zamknąć.

    Pierwszy raz w życiu usłyszałem o tym gównie. Ciekawe jakie jeszcze
    pojebane pomysły mają nastolatki. Najbardziej mnie wzruszyło
    oświadczenie Polskiego Zrzeszenia Rumóf.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 18. Data: 2019-01-06 06:05:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czasy sie zmieniaja. Kiedys byly trzepaki teraz sa inne metody spedzania czasu przez
    nastolatkow/latki. Jest film. Armia amerykanska zrobila eksperyment z hibernacja.
    Zeby nie bylo szkoda wsadu wzieli dwa najwieksze pustaki w armii i zahibernowali. W
    wyniku pewnych zdarzen ozywili sie w calkiem niedalekiej przyszlosci. Na koniec filmu
    jeden pustak zostaje prezydentem usa bo uznali ze jest najmadrzejszy. Sporo jeszcze
    brakuje do tego co bylo na filmie ale swiat sie za kilka pokolen zblizy do sytuacji w
    ktorej wszyscy beda glupi a nie jak teraz z 85%.

  • 19. Data: 2019-01-06 09:45:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Po co sie produkujesz jak nie chcesz komentowac? Baran jestes i tyle.

    Nie użyłem wobec ciebie ani jednego obraźliwego słowa, a ty obrzucasz
    mnie epitetami:

    "Jestes tak wielkim wiejskim chamem, durniem itd"
    "Baran jestes i tyle"

    Tak do mnie się zwracasz, bo mam większą wiedzę i raczyłem się tą wiedzą podzielić.
    Normalny człowiek podziękowałby za wiedzę i przeprosiłby za swój błąd, ale nie zenio
    kogutek.

  • 20. Data: 2019-01-06 10:34:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-06 o 09:45, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > wiedzą podzielić.
    > Normalny człowiek podziękowałby za wiedzę i przeprosiłby za swój błąd,

    A tu sobie poczytaj o wentylowaniu w trakcie akcji gaśniczych. Po co się
    wentyluje budynki przed wejściem ekip strażaków do środka budynku oraz
    dlaczego to co napisałeś to bzdury:
    http://strazak.wikidot.com/pozary-dachow:wentylacja-
    taktyczna

    Kolejne twoje chamskie epitety pod moim adresem będą świadczyły tylko o
    tym, że jesteś debilem, który nie jest w stanie przyswoić jakiejkolwiek
    wiedzy.