  • 1. Data: 2015-07-01 16:01:28
    Temat: Falownik do silnika 1-fazowego
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Może NTG, ale nie brak tu fachmanów, więc zapytam:
    potrzebuję zmniejszyć prędkość silnika asynchronicznego 1-fazowego 230V,
    500W.
    Zwykły falownik odpada, bo ma wyjście 3-fazowe i nie da się go obciązać
    niesymetrycznie. Mechaniczne rozwiązanie nie wchodzi w grę.
    Czego mam szukać?
    Jacek

  • 2. Data: 2015-07-01 16:42:48
    Temat: Re: Falownik do silnika 1-fazowego
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2015-07-01 o 16:01, Jacek pisze:

    > Czego mam szukać?

    Nie moja działka ale, na na tyle na ile miałem styczność z automatyką to
    szukałbym przekształtnika częstotliwości.

    --
    Gregorius

  • 3. Data: 2015-07-01 16:49:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 1 lipca 2015 16:01:29 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Zwykły falownik odpada, bo ma wyjście 3-fazowe i nie da się go obciązać
    > niesymetrycznie. Mechaniczne rozwiązanie nie wchodzi w grę.

    falownika 1fazowego? cos w ten desen http://sklepfalowniki.pl/falownik-cm-1f-055.html

    b.