  • 11. Data: 2020-01-09 17:20:55
    Temat: Re: Falowniki Fronius
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 8 Jan 2020 08:52:38 +0100, Roman Tyczka

    > falownik

    Podpenę się pod temat falowników. Rodzice dostali dzisiaj wycenę na panele
    z falownikiem GoodWe -- dają na to 10 lat gwarancji. Co to warte, bo ceny
    jakby wysokie za to krzyczą w internetach.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2020-01-09 17:28:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 17:21:35 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Podpenę się pod temat falowników. Rodzice dostali dzisiaj wycenę na panele
    > z falownikiem GoodWe -- dają na to 10 lat gwarancji. Co to warte, bo ceny
    > jakby wysokie za to krzyczą w internetach.

    Nie macałem czegoś takiego, ale jest dużo tańsze niż Zeversolar
    i Huawei, więc albo to taki nisko-średni chińczyk, albo czort wie.
    Ale to wniosek tylko i wyłącznie po cenie.
    Growatt jest chyba nawet deko droższy od tego czegoś.

    L.

  • 13. Data: 2020-01-09 18:46:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 9 Jan 2020 08:28:11 -0800 (PST), Lisciasty

    > Growatt jest chyba nawet deko droższy od tego czegoś.

    Właśnie nieco droższy, acz wygląda podobnie do Growatta.

    --
    Pozdor
    Myjk