  • 1. Data: 2020-01-02 22:03:02
    Temat: Farba silikatowa - gdzie?
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    Szukam farby silikatowej. Wie ktoś gdzie można kupić najlepiej stacjonarnie
    Kutno, Łódź, Płock?

  • 2. Data: 2020-01-02 22:21:12
    Temat: Re: Farba silikatowa - gdzie?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 stycznia 2020 22:04:25 UTC+1 użytkownik Jarek napisał:
    > Szukam farby silikatowej. Wie ktoś gdzie można kupić najlepiej stacjonarnie
    > Kutno, Łódź, Płock?

    castoramy to się kończą na starej linii granicznej z 1939?

    b.

  • 3. Data: 2020-01-02 22:39:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.01.2020 22:21, Budyń wrote:
    > castoramy to się kończą na starej linii granicznej z 1939?

    Czytaj między wierszami. Zapytał czy silkatowa, to będzie dobry wybór.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2020-01-03 07:39:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Szukam farby silikatowej. >Wie ktoś gdzie można kupić >najlepiej stacjonarnie
    >Kutno, Łódź, Płock?

    Wejdż na stronę Atlasa i popatrz/zapytaj gdzie w Twojej okolicy sprzedają.
    11lat temu ich farbą elewacje malowałem i złego słowa do dzisiaj powiedzieć nie mogę

  • 5. Data: 2020-01-03 22:33:20
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > castoramy to się kończą na starej linii granicznej z 1939?

    Widziałeś w Castoramie? Na ich stronie nie ma.

  • 6. Data: 2020-01-03 22:45:12
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Czytaj między wierszami. Zapytał czy silkatowa, to będzie dobry wybór.

    Serio?
    Wydawało mi się, że napisałem jasno i prosto.
    Dobra, jeszcze raz.
    Szukam sklepu który ma w ofercie i to najlepiej na stanie, do kupienia od
    ręki farbę silikatową. Kutno i w promieniu ok. 50 km. Obdzwoniłem już sporo
    sklepów, ale w żadnym nie ma. Może ktoś z grupy przy okazji zakupów widział
    gdzieś taką farbę.
    A gdybym chciał zapytać czy to dobry wybór, to bym po prostu zapytał.

  • 7. Data: 2020-01-03 22:46:09
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Wejdż na stronę Atlasa i popatrz/zapytaj gdzie w Twojej okolicy sprzedają.
    > 11lat temu ich farbą elewacje malowałem i złego słowa do dzisiaj
    > powiedzieć nie mogę

    Dzięki

  • 8. Data: 2020-01-03 23:21:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.01.2020 o 22:45, Jarek pisze:

> [...]
    > zakupów widział gdzieś taką farbę.
    > A gdybym chciał zapytać czy to dobry wybór, to bym po prostu zapytał.

    Koniecznie silikatowa? Biała czy jakiś inny kolor? Silikatowo-silikonowa
    lub silikonowa nie może być? Jak coś, to ile potrzebujesz silikatowej? W
    przyszłym tygodniu mogę dla Ciebie mieć każdą ilość elewacyjnej
    silikatowej z firmy Kreisel, poniżej 50 km od Kutna. Silikonowa od ręki.
    Silikatowo-silikonowa też chyba się znajdzie.
    PS. o Atlasa też mogę popytać.

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2020-01-04 00:04:01
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

> [...]
    > silikatowej z firmy Kreisel, poniżej 50 km od Kutna. Silikonowa od ręki.
    > Silikatowo-silikonowa też chyba się znajdzie.

    Koniecznie silikatowa, tak sobie wymyśliłem;) Kolor lekki szary. Na początek
    np. 10 litrów. Przydał by się też grunt na świeży tynk cementowo wapienny.
    Kolor z Atlasa Sah 0193, grunt Atlas Arkol SX. Może też być oczywiście
    Kreisel.
    Jakiś kontakt do Ciebie?