  • 1. Data: 2019-10-09 10:40:33
    Temat: Fotowoltaika z Chin.
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    Cześć,
    Pamiętam, że ktoś tu ruszył temat importu zestawów FV z Chin.
    Pamiętam też, że wymagane było kupienie minimum 6-u sztuk, aby się to
    kalkulowało.
    Czy temat aktualny? Jest jakaś grupa zainteresowanych, która o tym
    dyskutuje?

    Pozdrawiam,
    yarecky.

  • 2. Data: 2019-10-09 11:06:32
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Przy dolarze za 4pln kiepsko to widzę

  • 3. Data: 2019-10-09 11:10:46
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Oct 2019 10:40:33 +0200, yarecky

> [...]
    > kalkulowało.
    > Czy temat aktualny? Jest jakaś grupa zainteresowanych, która o tym

    Póki co temat wisi w powietrzu przez a) absurdalną cenę dolara (trochę już
    zjechał) b) nadchodzącą zimę. Niemniej temat jest aktualny i, zgodnie z tym
    co pisałem w poprzednim wątku, jak się będzie coś przecyzować (czyli pewnie
    po nowym roku) to dam znać na grupie. Jest już dwóch chętnych na 2x20kWp
    plus moje 10kWp, więc połowa kontenera już jest zapełniona. ;) Z nowości do
    to doszło info, że mają rózne falowniki growatta, także z dwoma MPPT (mnie
    właśnie takie potrzebne, bo mam 3 połacie do obłożenia).

    Ew. jak ktoś jest zainteresowany to może wpisać ile potrzebuje mocy, jakie
    warunki instalacji (falownik z 1/2 MPPT ile połaci do ogarnięcia itd.).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2019-10-09 11:12:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Oct 2019 02:06:32 -0700 (PDT), Piotrek Paradysz

    > Przy dolarze za 4pln kiepsko to widzę

    Inni dystrybutorzy na rynek PL to po jakiej cenie $ kupują?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2019-10-09 11:22:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2019 o 11:10 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Ew. jak ktoś jest zainteresowany to może wpisać ile potrzebuje mocy,
    > jakie
    > warunki instalacji (falownik z 1/2 MPPT ile połaci do ogarnięcia itd.).

    10kW, jedna połać. Niezmiennie jestem chętny.

    TG

  • 6. Data: 2019-10-09 14:33:32
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    On 09.10.2019 11:10, Myjk wrote:
> [...]
    > warunki instalacji (falownik z 1/2 MPPT ile połaci do ogarnięcia itd.).

    Ok, to ja bym się pisał na 1 lub 2 zestawy na jedna połać 5-6kWp (info o
    drugim zestawie nieco później).

    yarecky.

  • 7. Data: 2019-10-09 14:35:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-10-09 o 11:10, Myjk pisze:
> [...]
    > warunki instalacji (falownik z 1/2 MPPT ile połaci do ogarnięcia itd.).

    Napisz na priva ile by to było na 10kwp i falownik z 2 mppt, bo może
    będę zainteresowany :)

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2019-10-09 15:11:04
    Od: pieszy <z...@g...pl>

    W dniu 09.10.2019 o 10:40, yarecky pisze:
> [...]
    > kalkulowało.
    > Czy temat aktualny? Jest jakaś grupa zainteresowanych, która o tym

    Mnie ciekawi ta oferta:
    https://allegro.pl/oferta/zestaw-10-kw-panele-fotowo
    ltaiczne-inwerter-tl3s-8140713614

    Z moich obliczeń strasznie tanio. Aż strach kupować. Sprawdzając oferty
    na alibabie nie znalazłem taniej.

    pieszy.

  • 9. Data: 2019-10-09 15:18:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 października 2019 15:11:07 UTC+2 użytkownik pieszy napisał:
    > W dniu 09.10.2019 o 10:40, yarecky pisze:

    > Z moich obliczeń strasznie tanio. Aż strach kupować
    Problem taki ze sprzedawca na allegro od 7 miesięcy, nic nie sprzedał(przynajmniej
    żadnych komentarzy nie ma) a ostatnio logował się na allegro 22go sierpnia

  • 10. Data: 2019-10-09 15:51:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Oct 2019 15:11:04 +0200, pieszy

    > Z moich obliczeń strasznie tanio.

    Nie, to jest właśnie normalna cena jak jest import w kontenerze.

    --
    Pozdor
    Myjk