  • 1. Data: 2017-10-08 17:21:35
    Temat: Fuga
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W kabinie prysznicowej częściowo w kilku miejscach wykruszyła mi się
    fuga. Czy uzupełnienie jej wymaga dużej interwencji typu: wygrzebanie
    całej pozostałej fugi? W jakim zakresie? Spomiędzy wszystkich płytek pod
    prysznicem? Nie wiem, na jak duży remont się szykować, bo że wystarczy
    załatać dziury to nie wierzę. ...

    Ewa

  • 2. Data: 2017-10-08 19:04:32
    Temat: Re: Fuga
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-10-08 o 17:21, FEniks pisze:
> [...]
    > całej pozostałej fugi? W jakim zakresie? Spomiędzy wszystkich płytek pod
    > prysznicem? Nie wiem, na jak duży remont się szykować, bo że wystarczy

    Niesłusznie nie wierzysz.
    Mogło się fachowcowi przytrafić niezbyt dokładne fugowanie, fuga nie
    wszędzie wniknęła pomiędzy płytki i po kilku tygodniach się brakoróbstwo
    ujawniło. Wtedy wystarczy uzupełnić.
    A jeśli fachowiec na całej powierzchni tylko roztarł po wierzchu, to bez
    problemu wydłubiesz wszystko, może nawet paznokciem. ;). I wyfugujesz od
    nowa, tym razem porządnie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2017-10-09 12:18:45
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 08.10.2017 o 19:04, Akarm pisze:

> [...]
    > bez problemu wydłubiesz wszystko, może nawet paznokciem. ;). I
    > wyfugujesz od nowa, tym razem porządnie.

    No niestety, fuga ma już swoje lata i się po prostu zaczęła wykruszać.
    Obawiam się, że bez solidnego rozgrzebania tematu się nie da.
    Tylko gdzie ja teraz znajdę fachowca, który zechce się zająć wymianą
    fugi pod prysznicem... Oni teraz przebierają w klientach i tylko
    kompleksowa robota ich interesuje.

    Ewa

  • 4. Data: 2017-10-09 12:36:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

> [...]
    > Tylko gdzie ja teraz znajdę fachowca, który zechce się zająć wymianą
    > fugi pod prysznicem... Oni teraz przebierają w klientach i tylko

    Jan Sebastian Bach był w fugach niezły. Ale on już nie żyje.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2017-10-09 12:52:29
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Jan Sebastian Bach był w fugach niezły. Ale on już nie żyje.

    Na fugę, która by przetrwała stulecia nawet nie liczę, bez przesady.

    Ewa

  • 6. Data: 2017-10-09 13:13:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Na fugę, która by przetrwała stulecia nawet nie liczę, bez przesady.

    Zawsze można liczyć na to, że przyjdzie jakiś maestro budowlany i przy
    pomocy prostych instrumentów zrobi pod prysznicem d-moll.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2017-10-09 14:08:39
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 października 2017 12:18:45 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
    > Tylko gdzie ja teraz znajdę fachowca, który zechce się zająć wymianą
    > fugi pod prysznicem... Oni teraz przebierają w klientach i tylko
    > kompleksowa robota ich interesuje.

    Metodą Macajewa i Drapajewa spokojnie zrobisz to sama, szybko,
    dokładnie i niedrogo. Fugę wydłubać można czymkolwiek ostrym metalowym,
    potem tylko oczyścić i wsadzić nowy klajster.

    L.