  • 1. Data: 2015-03-03 09:54:52
    Temat: Fuga biała
    Od: Kris <k...@g...com>

    Potrzebuje biała fuge. Ma być dobra tzn. biała;) nie brudzić się ew łatwo zmywać.
    Jakiego konkretnie producenta/rodzaj fugi możecie polecić?

  • 2. Data: 2015-03-03 14:06:17
    Temat: Re: Fuga biała
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 09:54:55 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Potrzebuje biała fuge. Ma być dobra tzn. biała;) nie brudzić się ew łatwo zmywać.
    Jakiego konkretnie producenta/rodzaj fugi możecie polecić?

    Kazda biala bedzie sie brudzic ;) Mam jasne Atlasa i Mapei (najdrozsze
    "modele" jakie byly) i syfia sie jak wszystkie pozostale :-)

    Moze znajdziesz epoksydowa biala? Tylko nakladac ja to lekka makabra :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-03-03 14:59:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 14:06:19 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Kazda biala bedzie sie brudzic ;) Mam jasne Atlasa i Mapei (najdrozsze
    > "modele" jakie byly) i syfia sie jak wszystkie pozostale :-)
    Tego się spodziewam. Ale dobra fuge łatwiej zmyć.
    > Moze znajdziesz epoksydowa biala? Tylko nakladac ja to lekka makabra :)
    http://allegro.pl/kerakoll-fuga-fugalite-eco-3-kg-tr
    ansport-gratis-i5114372462.html
    Kumpel prowadzący skład z glazura polecał to ale nie miałem nigdy z tym do czynienia
    więc nie wiem sam.

  • 4. Data: 2015-03-03 15:51:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 14:59:58 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Tego się spodziewam. Ale dobra fuge łatwiej zmyć.

    komus robisz czy sobie? Jak sobie to daj taką którą nie trzeba zmywać - czyli nie
    białą :-)))

    b.

  • 5. Data: 2015-03-03 16:05:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 15:51:50 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > komus robisz czy sobie? Jak sobie to daj taką którą nie trzeba zmywać - czyli >nie
    białą :-)))
    Komuś ale jakby sobie;)
    Będzie biała glazura i ma być biała fuga tego nie przeskoczę;)
    Ten fugalit wygląda ok ale 150zł za 3 kg to cena trochę z czapy a ja zresztą
    potrzebuje do 3m2 glazury więc pewnie z 1kg maks zużyje.

  • 6. Data: 2015-03-03 18:12:10
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 16:05, Kris pisze:
> [...]
    > Ten fugalit wygląda ok ale 150zł za 3 kg to cena trochę z czapy a ja zresztą
    potrzebuje do 3m2 glazury więc pewnie z 1kg maks zużyje.

    Ja używałem marketowych, Atlasa i Mapei, ale impregnowałem potem. Rok
    łażę po tym i są czyste, łatwo się zmywają. Nad kuchnią też są czyste.
    Jak masz parę metrów to tym bardziej zaimpregnuj i będziesz miał spokój.
    Ja bym tam nie liczył na odporność na zabrudzenie. Może są jakieś fugi
    super-hiper-plastikowe, ale większość to chyba na bazie cementu. Będą
    piły wszystko.

  • 7. Data: 2015-03-03 21:14:12
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-03 o 18:12, adam pisze:

> [...]
    > Ja bym tam nie liczył na odporność na zabrudzenie. Może są jakieś fugi
    > super-hiper-plastikowe, ale większość to chyba na bazie cementu. Będą

    A czym należy zaimpregnować?

    Krycha.

  • 8. Data: 2015-03-04 12:52:37
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 21:14, Krycha pisze:

    > A czym należy zaimpregnować?

    Używałem Fila FugaProof Impregnat do fug
    Nie jest tani, ale podobno dobry, a miałem ok. pół kilometra m fug, więc
    chciałem to zrobić raz i koniec. Potworna robota, więcej bym się nie
    zdecydował na jasne fugi.
    Ten impregnat chyba dobry, mieszkamy blisko półtora roku i nic.
    Ciekawostka taka - po dwu dniach chciałem ponownie zaimpregnować
    newralgiczne miejsca, ale nie dało się. Fuga przyjmowała z wyraźnym
    oporem kolejną warstwę, a często wręcz impregnat wyskakiwał w powietrze,
    jakby go ktoś od spodu wydmuchnął.