  • 1. Data: 2020-10-25 20:41:42
    Temat: Godzina policyjna
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Właśnie wprowadzają godzinę policyjną. Niby mnie to nie rusza ale te
    skojarzenia.
    --
    Kadar

  • 2. Data: 2020-10-28 17:22:56
    Temat: Re: Godzina policyjna
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar Oszmiański o...@g...com ...

    > Właśnie wprowadzają godzinę policyjną. Niby mnie to nie rusza ale te
    > skojarzenia.

    W Hiszpanii?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 3. Data: 2020-10-28 18:15:22
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia 28 Oct 2020 16:22:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Kadar Oszmiański o...@g...com ...

    > W Hiszpanii?

    We wszystkich prowincjach obowiązuje godzina policyjna od 23 do 6. Każda
    prowincja może we własnym zakresie przesunąć o godzinę.
    --
    Kadar

  • 4. Data: 2020-11-25 09:40:31
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-10-28 18:15, Kadar Oszmiański wrote:
    > We wszystkich prowincjach obowiązuje godzina policyjna od 23 do 6.

    A jakoś to umotywowane czy po prostu 'dla zdrowotności'?