  • 11. Data: 2017-10-07 22:27:21
    Temat: Re: Granulat (?) w pufie-piłka
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Usenet to się nazywa. Można kopać głęboko. Pierwszy od ręki:
    >
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.rec.foto.cyfrowa/
    pK-6gg9dxks/eTmaEnI63tsJ

    Zdaje się, że czytanie ze zrozumieniem też szwankuje. :D
    Przecież przytoczony post był moją odpowiedzią na zarzut, że nie znam
    znaczenia wyrazu.
    Powtórzę raz jeszcze: nigdy nie zwracam ludziom uwagi na błędy. Zawsze
    ufam, że rozmówca nie jest nieukiem. Nie jest moją winą, że nieuki
    przeważnie atakują, kiedy zaczynam dopytywać o niezrozumiałe wypowiedzi
    i często muszę na ich ataki odpowiadać. Cóż, nieuk zwykle nie dopuszcza
    myśli, że inni widzą jego tępotę. :/

    > Tu masz wszystko w jednym miejscu:
    >
    > https://groups.google.com/forum/#!search/Akarm$20s%C
    5%82ownik

    Tak jak napisałem wcześniej.
    Widać kilka komentarzy moich wypowiedzi, zarzucających mi brak
    znajomości słownika. No i jedynie kilka moich rad na prośby gimbazy o
    pomoc. ;) Było to wieele lat temu, kiedy gimbusy na informatyce
    dowiadywały się o istnieniu usenetu i na potęgę epatowały bykami i
    chamstwem. Wszyscy ich wtedy gasili.

    > Kłamczuszek. Pasujesz jak ulał do tych badań, jerk. EOT.

    Nawet nie ma sensu komentowanie takiego absurdu...
    EOT

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2017-10-09 00:30:47
    Od: adam <a...@a...pl>

    > wpisz na allegro "granulat styropianowy"
    > pełno tego jest
    Prędzej będzie to granulat silikonowy (kulki silikonowe).
    Na Allegro można kupić.