  • 1. Data: 2012-07-19 16:16:23
    Temat: Gumisie w ciastoramie
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Zauwazyliscie, ze maja opory by w razie braku jakiegos towaru sprawdzac czy
    jest w innym sklepie?

    Cos mi sie zdaje, ze premiuja ich w zaleznosci od wynikow pozostalych
    sklepow stad ta niechec.

    Ech, to zarzadzanie na wyscig szczurow.

  • 2. Data: 2012-07-19 16:31:15
    Temat: Re: Gumisie w ciastoramie
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
> [...]
    > czy jest w innym sklepie?
    >
    > Cos mi sie zdaje, ze premiuja ich w zaleznosci od wynikow pozostalych

    Też by ci sie ne chciało :-) To są ludzie, którzy nic nie umieją i chodzą do
    pracy za karę. Akurat sie komuś chce coś sprawdzać :-)

  • 3. Data: 2012-07-19 16:50:22
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

    kiki <l...@l...net> napisał(a):

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Też by ci sie ne chciało :-) To są ludzie, którzy nic nie umieją i chodzą
    do
    > pracy za karę. Akurat sie komuś chce coś sprawdzać :-)

    Akurat sprzedawcy w casto jeszcze coś kumają i chcą doradzić. Na tle Liroya,
    OBI czy Praktikera wypadają najlepiej. Tobie chyba musieli chyba jednak na
    złość zrobić, tak jak i reszta tej branży podczas budowy twojego domu, bo
    masz chyba mocne dowody na potwierdzenie swojej teorii. U ciebie w banku
    pewnie każdy pracownik za karę do roboty idzie. Gdyby było inaczej to
    musiałby być twoim przełożonym.

  • 4. Data: 2012-07-20 06:59:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > swojej teorii. U ciebie w banku pewnie każdy pracownik za karę do
    > roboty idzie. Gdyby było inaczej to musiałby być twoim przełożonym.

    wszyscy bankowcy to oszuści... ;-)

  • 5. Data: 2012-07-20 10:29:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > wszyscy bankowcy to oszuści... ;-)

    Hehe, ale latwo przeszlo.
    Wystarczy dwa razy powiedziec, ze pracuje sie w banku i wszyscy wierza, a to
    zwykly kit przeciez.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2012-07-20 11:44:38
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-07-19 16:50, Piotr pisze:
    > Akurat sprzedawcy w casto jeszcze coś kumają i chcą doradzić. Na tle Liroya,
    > OBI czy Praktikera wypadają najlepiej.

    Ależ jest wręcz zupełnie odwrotnie! ;-)

    Ale na serio - nie ma czegoś takiego jak "sprzedawcy casto" albo
    "sprzedawcy Leroy..."
    To nie są jakieś szczególne przypadki hodowane by sprzedawać w casto czy
    gdzieś indziej.
    W tym samym sklepie są tacy którzy pomogą, doradzą oraz tacy, którzy za
    cel biorą sobie unikać klienta jak się tylko da.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2012-07-20 12:10:23
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

    quent <x...@x...com> napisał(a):

> [...]
    > W tym samym sklepie są tacy którzy pomogą, doradzą oraz tacy, którzy za
    > cel biorą sobie unikać klienta jak się tylko da.

    Mój pogląd wynika z obserwacji w przekroju marketów w Warszawie, Katowic i
    ostatnio Białegostoku. W OBI często jest się skazanym na babki, w Liroyu
    doczekanie się na kogokolwiek graniczy z cudem, w Casto sami podchodzą i
    pytają czy są potrzebni. Oczywiście nie chcę uogólniać, bo gdzie indziej może
    być całkiem odwrotnie. Ale logistyką Casto bije na głowę konkurencję.
    Przykład to choćby dział ogrodowy gdzie obok węży, stoperów, pistoletów
    znajdziesz również kran ogrodowy za 10 i ozdobny za 100zł. W liroyu niestety
    śmigasz na hydrauliczny i szukasz. To samo z wentylacją. Masz ten dział
    zazwyczaj w budynku, ale już wywietrzniki zazwyczaj na zewnątrz w dziale z
    kanalizacją.

  • 8. Data: 2012-07-20 19:39:23
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Piotr " <c...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Akurat sprzedawcy w casto jeszcze coś kumają i chcą doradzić. Na tle
    > Liroya,
    > OBI czy Praktikera wypadają najlepiej. Tobie chyba musieli chyba jednak na

    Tak, w obi są inżynierowie, a w casto z łapanki :-)
    Moja budowa już się ma dobrze gdyby nie perturbacje w niedoróbkami. Już
    prawie wszystko naprawiłem.
    Z tym, że to co najważniejsze było źle zrobione.

  • 9. Data: 2012-07-20 21:55:44
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

    kiki <l...@l...net> napisał(a):

> [...]
    > prawie wszystko naprawiłem.
    > Z tym, że to co najważniejsze było źle zrobione.

    Tobie pewnie to i inżynier nogę by podstawił.

  • 10. Data: 2012-07-20 22:45:01
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    > Tobie pewnie to i inżynier nogę by podstawił.

    Nawet dr. inżynier mi podstawił, z politechniki, zaraz na początku nie
    dopilnował.