  • 1. Data: 2016-08-30 15:32:05
    Temat: Hamak zamiast łóżka
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Ostatnio było o projektorze.
    Wiec dzisiaj o hamaku.
    Byłem z dziećmi w "muzeum" gdzie pokazano jak jest w innych częsciach
    świata.
    I na łoże małżeńskie to średnio.
    Ale dla dzieci?

  • 2. Data: 2016-08-30 16:53:39
    Temat: Re: Hamak zamiast łóżka
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 sierpnia 2016 15:32:06 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Ostatnio było o projektorze.
    > Wiec dzisiaj o hamaku.
    > Byłem z dziećmi w "muzeum" gdzie pokazano jak jest w innych częsciach
> [...]
    Jakby to miało służyć do codziennego spania to skrzywienia kręgosłupa czy coś koło
    tego bym miał obawy.,

  • 3. Data: 2016-08-31 01:38:02
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Bolko pisze:
    > Ostatnio było o projektorze.
    > Wiec dzisiaj o hamaku.
    > Byłem z dziećmi w "muzeum" gdzie pokazano jak jest w innych częsciach
> [...]
    Hamak na lądzie to kiepski pomysł. Ale zastanawia mnie, co za dureń
    wymyślił, żeby na małych jednostkach morskich zastąpić hamak koją?
    Hamak, powieszony w diametralnej łajby, zawsze się w miarę poziomo
    ustawi w osi kadłuba. Koja huśta się razem z kadłubem. W hamaku się
    leży, w koi w rozkołysie turla się od burty do sztormdeski (albo, w
    braku sztormdeski ląduje na gretingu...) Hamak wzdłuż jest ciut wygięty
    - i czy dziób idzie w górę czy w dół, to z grubsza stabilnie się leży. W
    koi - jak dziób idzie w górę, to się ląduje z podwiniętymi giczołami,
    jak idzie w dół - to wali łbem...

    Zostaw hamak na morze. Na lądzie płaskie wyro wygodniejsze - może być
    ewentualnie bujane (mam praktykę - fajnie się na takim, ze sztywną ramą
    ale wahliwie zawieszonym, śpi).

    --
    Darek

  • 4. Data: 2016-09-04 11:46:00
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Zostaw hamak na morze. Na lądzie płaskie wyro wygodniejsze - może być
    > ewentualnie bujane (mam praktykę - fajnie się na takim, ze sztywną ramą
    > ale wahliwie zawieszonym, śpi).

    Mógłbyś rozwinąć? Jak się waha - wzdłuż, w poprzek czy w jakiejś innej
    osi lub płaszczyźnie?

    --
    Grzexs