    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: FEniks <x...@p...fm>
    Subject: Hybryda
    Date: Tue, 16 Oct 2018 14:52:04 +0200

    Odkryłam ostatnio na cyprysiku gałązkę z tui:
    https://images90.fotosik.pl/57/3949424181a020f1med.j
    pg

    Cyprys był rok temu przycinany, tego samego dnia cięte były tuje. Ale
    czy to możliwe, żeby wtedy przez przypadek zaszczepiła się tuja na tym
    cyprysiku? Nie wiem, czy to dobrze widać na zdjęciu, że gałązka tui
    bardzo płynnie wyrasta z cyprysowej reszty, nie ma żadnego złączenia,
    kolanka czy oczka, nic! Jak to w ogóle możliwe?

    Ewa