  • 1. Data: 2018-08-20 19:17:04
    Temat: Idzie nowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    A właściwie leci. Dzisiaj do mojego ogrodu przyleciała modliszka.

    --
    Jarek

  • 2. Data: 2018-08-20 21:54:38
    Temat: Re: Idzie nowe
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 19:17:06 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > A właściwie leci. Dzisiaj do mojego ogrodu przyleciała modliszka.

    Czy to się je?

    L.

  • 3. Data: 2018-08-20 22:12:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty dopytuje się:

    > Czy to się je?

    Tak konkretnie, to był modliszek. Bo przyleciał, a modliszka chodzi
    pieszo (poszerzyłem dzisiaj swoją wiedzę z entomologii). Więc się je.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2018-08-21 10:50:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 22:12:12 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Tak konkretnie, to był modliszek. Bo przyleciał, a modliszka chodzi
    > pieszo (poszerzyłem dzisiaj swoją wiedzę z entomologii). Więc się je.

    Jakby było tego więcej to można robić batony czy inne takie
    modne pożywienie, świerszcze i karaluchy są już oklepane, ale jak Pan
    wyjdziesz na rynek z modliszką, to klękajcie narody :]

    L.

  • 5. Data: 2018-08-27 11:42:30
    Od: krak <s...@g...pl>

    Więc się je.

    Ale wcześniej trzeba "pobzykać", bo bez tego są niejadalni :)