  • 1. Data: 2014-10-27 06:57:25
    Temat: Ile gazu wam idzie na ogrzewanie ??
    Od: michael <m...@n...eu>

    Ile gazu zuzywacie miesiecznie do ogrzewania domu ??
    I jaki metraż domu i oczywiscie jaka macie temperature

  • 2. Data: 2014-10-28 21:13:32
    Temat: Re: Ile gazu wam idzie na ogrzewanie ??
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-10-27 o 06:57, michael pisze:
    > Ile gazu zuzywacie miesiecznie do ogrzewania domu ??
    > I jaki metraż domu i oczywiscie jaka macie temperature

    Jeszcze dopytaj, gdzie mieszkacie, jaka izolacja, z jakiego materiału
    budowa, ile okiem o jakiej powierzchni, ile pięter, jaki dach i strych.
    Bez tego nie ma nawet co porównywać.

  • 3. Data: 2014-10-29 17:43:51
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-10-27 06:57, obywatel michael uprzejmie donosi:
    > Ile gazu zuzywacie miesiecznie do ogrzewania domu ??
    > I jaki metraż domu i oczywiscie jaka macie temperature

    1999,99 pln.

  • 4. Data: 2014-10-30 22:37:00
    Od: ".:Arur:." <p...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 06:57:25 +0100, michael napisał(a):

    > Ile gazu zuzywacie miesiecznie do ogrzewania domu ??
    > I jaki metraż domu i oczywiscie jaka macie temperature

    Zacytuje kolegę podobne pytanie:
    -Ile pali Twoje auto??
    - Tyle ile wleje....
    --