  • 1. Data: 2016-11-29 07:24:15
    Temat: Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2
    Od: maly <m...@o...pl>

    Ile wam pali gazu przy takich stopniach jak dzis, temp ok -2 stopnie
    Piszcie jaki dom, jaka temperatura itd

    Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni

  • 2. Data: 2016-11-29 11:52:09
    Temat: Re: Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 29.11.2016 o 07:24, maly pisze:
    > Ile wam pali gazu przy takich stopniach jak dzis, temp ok -2 stopnie
    > Piszcie jaki dom, jaka temperatura itd
    >
    > Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni
    Jak kiedyś mierzyłem to mi wychodziło gdzieś koło 8m na dobe razem z
    CWU. Chałupa mniejsza, ok. 180m2 ale dobrze ocieplona. Poddasze
    ocieplone pianka PUR - moim skromnym zdaniem najlepsze rozwiazanie.
    Teraz pale glownie drewnem bo jakos mi sie to bardziej podoba.
    Ilosc opalu na dobe jest srednio skorelowana z temperatura na dworze.
    Natomiast bardzo skorelowana z predkoscia wiatru...

  • 3. Data: 2016-11-29 14:27:02
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 29 listopad (wtorek), gdy o godzinie 7:24 *maly*
    naskrobał(a):

    > Ile wam pali gazu przy takich stopniach jak dzis, temp ok -2 stopnie
    > Piszcie jaki dom, jaka temperatura itd
    >
    > Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni

    grzejniki, podłogówka, piec kondensacyjny, tradycyjny z zasobnikiem?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 29-11-2016 09:26:30

  • 4. Data: 2016-11-29 15:46:26
    Od: maly <m...@o...pl>

    W dniu 2016-11-29 o 14:27, Heraklit pisze:
    > Był sobie taki dzień: 29 listopad (wtorek), gdy o godzinie 7:24 *maly*
    > naskrobał(a):

    > grzejniki, podłogówka, piec kondensacyjny, tradycyjny z zasobnikiem?

    grzejniki

  • 5. Data: 2016-11-29 21:58:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ

  • 6. Data: 2016-11-29 22:21:34
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ

    nie rozumiem pytania...

  • 7. Data: 2016-11-29 23:21:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bo to nie pytanie tylko rada.

  • 8. Data: 2016-11-30 08:37:52
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    > Bo to nie pytanie tylko rada.

    mimo wszystko nie rozumiem... koledze to chyba wszystko kojarzy sie z seksem

  • 9. Data: 2016-11-30 22:35:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-29 07:24, maly wrote:
    > Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni

    Po ile teraz gaz? 2zł? 3zł?