  • 1. Data: 2014-11-30 20:13:28
    Temat: Ile miejsca na drzwi przesuwne szafy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Mamy prostą szafę, drzwi w postaci suwanych dwóch skrzydeł.

    O ile powinienem wycofać elementy wewnętrze (półki, scianki) aby zrobić
    miejsce na drzwi? Wydaje mi się ze 5cm jest wystarczającą przestrzenia,
    abym mógł przemieszczac 2 skrzydla (płyta 18mm bez lustra) w swobodny
    sposób i nie przekombinować z montowaniem prowadnic. Nie wybrałem
    jeszcze systemu szyn, ale na pewno bedzie to coś taniego :)

    Więc czy 5cm to wystarczająco czy za mało?

  • 2. Data: 2014-12-01 20:04:05
    Temat: Re: Ile miejsca na drzwi przesuwne szafy
    Od: thin-man <d...@o...pl>

> [...]
    > jeszcze systemu szyn, ale na pewno bedzie to coś taniego :)
    >
    > Więc czy 5cm to wystarczająco czy za mało?

    Radzę najpierw wybrać system drzwi, różnice w ilości potrzebnego miejsca
    mogą wynosić kilka cm. Ja mam zostawione 9 cm i między drzwiami a
    półkami mam 1 cm odstępu głównie po to aby zmniejszyć prawdopodobieństwo
    zablokowania.

    thin-man