  • 1. Data: 2016-01-01 10:13:08
    Temat: Ile zuzywacie pradu rocznie ?
    Od: psikus <p...@o...pl>

    Jak w temacie, napiszcie jaki metraz co i jak dlugo chodzi itd

  • 2. Data: 2016-01-01 15:39:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najpierw przedstaw swoje dane. Najbardziej interesuje mnie ile pradu zuzyuwa u Ciebie
    drugi kinkiet w przedpokoju.

    Od dluzszego czasu czekam az ktos spyta czy mozna prac papier toaletowy. Po pytaniu
    jakie zadales czuje ze niedlugo sie doczekam.

  • 3. Data: 2016-01-02 08:03:56
    Temat: Re: Ile zuzywacie pradu rocznie ?
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    >
    > Od dluzszego czasu czekam az ktos spyta czy mozna prac papier toaletowy. Po pytaniu
    jakie zadales czuje ze niedlugo sie doczekam.

    Jak prać papier toaletowy?

  • 4. Data: 2016-01-05 11:55:18
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid>

    On 01/02/2016 08:03 AM, wolim wrote:
    > Jak prać papier toaletowy?

    Zdaje się, że zwykłego się nie da, potrzeba papier toaletowy
    wielorazowego użytku, np. taki: http://living.wallypop.net/wipes.html -
    można zrobić samodzielnie.