  • 1. Data: 2019-05-14 13:33:38
    Temat: Impregnat do drewna podsumowanie po 10latach
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ok 10 lat temu była tu rozmowa o malowaniu desek na płot
    Wybrałem wtedy Śnieżka Drewkorn
    Wówczas dawali 7 lat gwarancjina powłoke
    Pomalowałem tym wtedy deski na płocie i bramach, podbitkę oraz wiate(wiatę chyba rok
    później
    Prawie 10 lat mineło i musze powiedzieć że wybór był słuszny
    Drewno przetrwało spokojnie te 10 lat powłoka trochę wyblakła(kolor teak).
    w tym roku postanowiłem odnowić ogrodzenie.
    Przeleciałem po całostki myjka żeby dokładnie umyć dechy i i do pomalowania użyłem
    znowu Śnieżki a konkretnie "vidaron impregnat renowacyjny"
    https://allegro.pl/oferta/vidaron-renowacyjny-impreg
    nat-do-drewna-9l-hit-7752778720
    Pomalowałem póki co raz pomimo tego ze producent zaleca podwójnie a efekt jest bardzo
    dobry
    Impregnat ten zawiera wosk, wcześniej drewkorn zawierał teflon. Po pomalowaniu jak
    padał deszcz to widać było jak woda łączy się na dechach w krople i spływa z
    pomalowanych elementów.
    Jedynie z wydajnością to przesadzili. Z 9 litrów wg karty produktu powinno wyjść ok
    90m2 przy jednokrotnym malowaniu a wyszło ok 50m2
    Ale wg mnie za cenę 115zł warto. Oby ten vidaron renowacyjny był nie gorszy od
    wcześniejszego ich drewkornu to będę zadowolony;)
    Teraz gwarancji dają tylko 6lat;)